So full of the superficial...

Ni vill kanske veta vad jag tänker på. Det skulle kanske underlätta för er. Det skulle kanske underlätta för mig. Men ja... Jag tänker att det snart är Juni och då blir jag Maria igen=) Jag längtar dit litegranna. Sommarvärme, inte Maj månad, student, massa gråt, tenta upp Gemu B, få reda på hur min höst blir, etc.

Men nu i maj så är det viktigt att ni minns en sak (om ni ens träffar mig, eller vill vara min vän): Jag gör inget för att försöka vara elak. Jag är inte överkänslig med flit. Jag vill ha kvar er som vänner.
Men det är mycket nu. Och jag tänker inte ens förklara allt, för jag har redan gjort det för några och ja... Jag trivs med det. Men vi ses igen i Juni.

På andra handen så har min studentklänning börjat ta form på riktigt nu. Vi köpte nytt mönster och nytt tyg och nu är den inte grön längre, men vilken färg det är får ni se (Om jag inte råkat försäga mig). Så nu är det bara skoproblemet kvar. Och halsband... Armband? Fotlänk? Äh, sånt löser sig:D

Och om du som läser inte har något annat för dig just nu, så tycker jag att du ska smurfa till Josefins blogg (se länk) och krama om henne lite. Mest bara för att hon är så söt och go!

<3

Kommentarer
Postat av: josefin

åh! du är ju bara underbar!

och man får vara besvärlig när det blir överbelastat, det får man. vi vet ju hur fantastisk du är!

2007-05-01 @ 23:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback