Sånglektion och ridlektion.

Mycket ska hända:
(X)Den 13/5 ska jag rida lektionshästmästerskapet.
(X)Den 14/5 ska jag ha sånglektion på eftermiddagen.
(X)Den 14/5 ska jag rida istället för Jennie.
( )Den 15/5 måste jag gå på balett på dansens hus.
( )Den 16/5 ska jag göra ansökningsprov till mellansel.
( )Den 16/5 ska jag förmodligen till brandstationen på eftermiddagen.
( )Den 17/5 ska jag tävla Tinka.
( )Den 18/5 är det studentmiddag på resturang April.
( )Den 21/5 efter det har jag matteprov.
( )Den 21/5 har vi extrainsatt rep inför tackoadjö på måndagskvällen.
( )Den 23/5 efter det ska jag lämna blod.
( )Den 23/5 är det tackoadjö, vi ska repa hela dagen och spela på kvällen.
( )Den 3/6 ska jag tävla Farao.
( )Den 8/6 gör jag ansökningsprovet till Solvik.
( )Den 9/6 tar jag studenten.

Sånglektionen gick bra. Vi skulle haft kör, men det var bara Olle och jag som dök upp så vi skippade hela idén:P. Jenny behövde åka till tryckeriet och hämta affischerna till vårsalongen och esteternas dag, så jag gjorde henne sällskap, eftersom vi ändå skulle sjunga efteråt. Affischerna var mucho snyggo med Min Alfie på ena! Vi letade upp en del av planeringsgruppen och lämnade affischerna och sen åkte vi till musikhuset som var låst och släckt. Men det var bara att låsa upp igen, för in dit skulle ju vi=).
Sjöng först på If I ain't got you och det gick bra endast med kommentaren att jag ska ge energin i början, lika mycket som i andra versen. Samma med Don't look down, som för övrigt känns mycket mycket bättre nu. Det ända jag är lite nervös för på onsdag är teoriprovet. Men det ska inte vara några problem, och det räknas nog inte så mycket heller. Fick skjuts hem sen, vilket var skönt, för annars hade jag haft jättebrått till stallet.

Fick rida Prinsen idag med! AK var nöjd. Han var lite platt i vänstersidan, men han kunde gott få det. Det tyckte vi båda två:). Så duktig som han var igår! Så nu får alla som tycker han är tråkig att rida tänka om! Nu sitter de faktiskt på en vinnarhäst;)<3

Hare bra!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback