Rep och dans.

Mycket ska hända:
(X)Den 13/5 ska jag rida lektionshästmästerskapet.
(X)Den 14/5 ska jag ha sånglektion på eftermiddagen.
(X)Den 14/5 ska jag rida istället för Jennie.
(X)Den 15/5 ska vi repa på morgonen, utan lärare.
(X)Den 15/5 måste jag gå på balett på dansens hus.
( )Den 16/5 ska jag göra ansökningsprov till mellansel.
( )Den 16/5 ska jag förmodligen till brandstationen på eftermiddagen.
( )Den 17/5 ska jag tävla Tinka.
( )Den 18/5 är det studentmiddag på resturang April.
( )Den 21/5 har jag matteprov.
( )Den 21/5 har vi extrainsatt rep inför tackoadjö på kvällen.
( )Den 23/5 ska jag lämna blod.
( )Den 23/5 är det tackoadjö, vi ska repa hela dagen och spela på kvällen.
( )Den 3/6 ska jag tävla Farao.
( )Den 8/6 gör jag ansökningsprovet till Solvik.
( )Den 9/6 tar jag studenten.

Idag hade jag egentligen sovmorgon, men bestämde mig för att det var vettigare att sitta i skolan en timme extra och öva och sjunga upp och så, så jag tog halv åtta-bussen i vilket fall som helst:P. Hade fått låna nyckel så att klassen skulle kunna komma in och det var bra, för Jimmie var sjuk idag också, verkade det som. Kvart i nio gick jag bort mot "launchen" och fann Jesper där. Sedan droppade folk in lite när som under 40 minuter. Vår klass kan liksom inte hålla tider... Alls... Men dom är massa bra ändå!
Repet gick väl sådär. Yvonne var inte där, så bootylicious och I wish blev lite tunna. Bootylicious blev liksom inte alls:P. Men vi försökte öva på våra dansmoves. Känns inte som att någon är speciellt motiverad till att göra dem när vi väl är framme. Men man kan ju hoppas i alla fall.

Sedan begav vi oss in till stora staden för att gå på dansföreställning. Det var inte som jag hade förväntat mig och jag gillade inte allt speciellt mycket. De var individuellt duktiga, men det var alldeles för rörigt på scenen. Svårt att hitta fokus. Den sista dansen var bäst i alla fall.=)

Utanför dansens hus stötte vi på Josse från södermalmskyrkan. Hon hänkade på och vi gick och fikade några stycken. Sedan gick jag och Josse till Indiska för att leta söta kläder till på fredag, utan någon större framgång dock... Jag får helt enkelt ta det där på dagen på fredag... blä. Och skorna jag skulle låna på studenten är trasiga, så jag måste hitta nåt att ha på feetsen. Det löser sig, sa han som sket i poolen.

Nu är jag hemma och är nervös. Tänk på mig imorgon och jag ska försöka göra mitt bästa!

<3

Kommentarer
Postat av: j

men, det är badkaret ju!

och jag håller alla tummar jag har.
och ber till den ende guden..

kan du inte be lite för att jag inte dör i sydafrika?
eller att jag inte dör nu, pga all nervositet.

2007-05-15 @ 22:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback