Mellansel, brandstationen och ridning.

Mycket ska hända:
(X)Den 13/5 ska jag rida lektionshästmästerskapet.
(X)Den 14/5 ska jag ha sånglektion på eftermiddagen.
(X)Den 14/5 ska jag rida istället för Jennie.
(X)Den 15/5 ska vi repa på morgonen, utan lärare.
(X)Den 15/5 måste jag gå på balett på dansens hus.
(X)Den 16/5 ska jag göra ansökningsprov till mellansel.
(X)Den 16/5 ska jag förmodligen till brandstationen på eftermiddagen.
( )Den 17/5 ska jag tävla Tinka.
( )Den 18/5 är det studentmiddag på resturang April.
( )Den 19/5 ska jag vara stallvärdinna för Bea.
( )Den 21/5 har jag matteprov.
( )Den 21/5 har vi extrainsatt rep inför tackoadjö på kvällen.
( )Den 23/5 ska jag lämna blod.
( )Den 23/5 är det tackoadjö, vi ska repa hela dagen och spela på kvällen.
( )Den 25/5 fyller min lilla syster år!
( )Den 26/5 ska jag förmodligen ha Magnus lektioner.
( )Den 3/6 ska jag tävla Farao.
( )Den 8/6 gör jag ansökningsprovet till Solvik.
( )Den 9/6 tar jag studenten.

Vaknade upp halt på vänster ben idag. Har ingen aning om varför, men det är förmodligen inget i leden. MEn knäet gör lite ont när jag går. Det går nog över=) Sen åkte jag till stan.

Mellansel... Jani. Grymt trevliga lärare! Men jag kan fortfarande inte komma ifrån att första intrycket från Solvik var mycket bättre. I alla fall. Antagningsprovet gick väl helt okej. Inget överaskande bra där inte, men inte så jättedåligt heller. Jag minns knappt några namn, men det var lärarna som kompade och gitarristen fick helt enkelt spela a vista:D. Dom var bra. En tjej som jag träffade innan mitt prov skulle söka Solvik också, så vi lär ju ses då med. Var lite kul, eftersom hon också sjöng "if I ain't got you".
Det var lite skumt faktiskt. För jag har verkligen hatat att sjunga "don't look down" så länge, men när jag sjöng den idag så kändes den mycket bättre än "If I ain't got you". Måste prata med Jenny om det dära. Hon måste ha gjort något magiskt, för hon har fått mig att gilla den låten. För tre veckor sedan bara grät jag när jag skulle sjunga den:P Men i alla fall. Senast den 15 Juni får jag veta hur det gick. Skääry!.

Åkte hem och åt och sedan bar det av för att leta efter posten i Nynäs. Helt hopplöst att de har flyttat! Jag irrade omkring ett bra tag, men till slut så! Så ja hämtade ut körkortet och sedan var det dags att åka till brandstationen. Där fick vi se en film som jag redan sett och släcka lite dockor och lite andra bränder. Helt okej faktiskt. Och det tog bara en timme, så jag var hemma i (nästan) god tid för ridningen.
Fredrik lärde mig att tanka också! Det var bra:D.
Red Tinka inför imorgon, och det kändes väl okej. Men jag får inte glömma yttersidan!

ciaos!

<3

Kommentarer
Postat av: Petter

Det är verkligen hopplöst att hitta posten nuförtiden :)
Varför var du till brandstationen, förresten?

2007-05-17 @ 14:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback