matteprov och inställt rep.

Mycket ska hända:
(X)Den 13/5 ska jag rida lektionshästmästerskapet.
(X)Den 14/5 ska jag ha sånglektion på eftermiddagen.
(X)Den 14/5 ska jag rida istället för Jennie.
(X)Den 15/5 ska vi repa på morgonen, utan lärare.
(X)Den 15/5 måste jag gå på balett på dansens hus.
(X)Den 16/5 ska jag göra ansökningsprov till mellansel.
(X)Den 16/5 ska jag förmodligen till brandstationen på eftermiddagen.
(X)Den 17/5 ska jag tävla Tinka.
(X)Den 18/5 är det studentmiddag på resturang April.
(X)Den 19/5 ska jag vara stallvärdinna för Bea.
(X)Den 21/5 har jag matteprov.
(X)Den 21/5 har vi extrainsatt rep inför tackoadjö på kvällen.
( )Den 23/5 ska jag lämna blod.
( )Den 23/5 är det tackoadjö, vi ska repa hela dagen och spela på kvällen.
( )Den 25/5 fyller min lilla syster år!
( )Den 3/6 ska jag tävla Farao.
( )Den 8/6 gör jag ansökningsprovet till Solvik.
( )Den 9/6 tar jag studenten.

Jag är godkänd i matte C. Aldrig att jag trodde att jag skulle ta ett G men nu känns det bra. Jag gick in i klassrummet imorse, gjorde G-delen och gick därifrån på en halvtimme. Och jag klarade den och JAG ÄR GODKÄND I MATTE C!!! Jag vet inte om jag skrek av glädje eller av sorg där.. You decide. Jag har liksom inte haft G i ett enda ämne sedan första betyget i åttan. Nån gång ska väl vara den första och Jimmie fick mig att inse att matte C inte spelar så stor roll.

Och inget rep blev det på kvällen heller. Jag är så trött på stor del av min kalss för tillfället. Det är inte mitt problem, men de bryr sig liksom inte. Och att man tjatar verkar göra dem ännu mindre till viljes. De verkar tycka att allt känns lugnt för tackoadjö. Men min låt var det en enda person av de tre som skulle, som tittade på den. Ingen vill engagera sig. Och helt ärligt så skiter jag snart i att ta deras ansvar. Så sjukt trist bara när vi har vår sista konsert på onsdag. blä...

Glöm inte att komma och kolla på oss på onsdag klockan 19.00 på mysingen folketshus i nynäs.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback