Lektionshästmästerskapet!

Mycket ska hända:
(X)Den 13/5 ska jag rida lektionshästmästerskapet.
( )Den 14/5 ska jag ha sånglektion på eftermiddagen.
( )Den 15/5 måste jag gå på balett på dansens hus.
( )Den 16/5 ska jag göra ansökningsprov till mellansel.
( )Den 16/5 ska jag förmodligen till brandstationen på eftermiddagen.
( )Den 17/5 ska jag tävla Tinka.
( )Den 18/5 är det studentmiddag på resturang April.
( )Den 21/5 efter det har jag matteprov.
( )Den 21/5 har vi extrainsatt rep inför tackoadjö på måndagskvällen.
( )Den 23/5 efter det ska jag lämna blod.
( )Den 23/5 är det tackoadjö, vi ska repa hela dagen och spela på kvällen.
( )Den 3/6 ska jag tävla Farao.
( )Den 8/6 gör jag ansökningsprovet till Solvik.
( )Den 9/6 tar jag studenten.

Om jag orkar så ska jag försöka blogga när jag klarat av något på listan. Får se om jag hinner... Det är ju en hel del. Men i alla fall. Lektionshästmästerskapt idag. Kul att åka iväg och Faran har skött sig exemplariskt. Red på ca 67% och vann faktiskt:D. Så nu är jag lektionshästmästare i Stockholmslän bland Juniorer/Young Riders.

När jag stod på stallplanen och plockade ihop grejerna så ringde telefonen och det var en Marika från Solvik som ringde. Mycket trevligt och presonligt första intryck!! Ska dit den 8/6, dagen innan studenten. En halv minut efter att hon lagt på så ringde hon upp igen för hon hade glömt säga att jag skulle förbereda Amazing Grace också. Det visste jag förstås redan, men hon var massa trevlig!!

Kommentarer
Postat av: Trash3r

Skönt med en lista, blev sjukt mycket lättare att läsa :P

Postat av: MAria

aha^^, ja, jag vet:P

2007-05-13 @ 20:00:54
URL: http://hiddenpart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback