Ledig och TC.

Mycket ska hända:
(X)Den 13/5 ska jag rida lektionshästmästerskapet.
(X)Den 14/5 ska jag ha sånglektion på eftermiddagen.
(X)Den 14/5 ska jag rida istället för Jennie.
(X)Den 15/5 ska vi repa på morgonen, utan lärare.
(X)Den 15/5 måste jag gå på balett på dansens hus.
(X)Den 16/5 ska jag göra ansökningsprov till mellansel.
(X)Den 16/5 ska jag förmodligen till brandstationen på eftermiddagen.
(X)Den 17/5 ska jag tävla Tinka.
(X)Den 18/5 är det studentmiddag på resturang April.
(X)Den 19/5 ska jag vara stallvärdinna för Bea.
( )Den 21/5 har jag matteprov.
( )Den 21/5 har vi extrainsatt rep inför tackoadjö på kvällen.
( )Den 23/5 ska jag lämna blod.
( )Den 23/5 är det tackoadjö, vi ska repa hela dagen och spela på kvällen.
( )Den 25/5 fyller min lilla syster år!
( )Den 3/6 ska jag tävla Farao.
( )Den 8/6 gör jag ansökningsprovet till Solvik.
( )Den 9/6 tar jag studenten.

Min lediga dag! LEDIG!! Helt otroligt! Och nästa helg bli också ganska ledig! Hur skönt som helst. Fast jag tror att det får min kropp att tro att jag har tid att bli sjuk. Det har jag inte! Jag försöker säga det till kroppen min, men nej.. jag har varit krassel i halsen hela dagen. Kan det bero på att jag sovit 13 timmar inatt? Förmodligen har jag väl pratat en hel del under de timmarna också. Men fatta 13 timmar! Jag tror jag behövde vila...

Sammanträffanden har jag tänkt på. Det är så kul med det här med The Calling. För jag var värsta fanset förut ju (minns ni?), och jag tror det kan undermedvetet ha påverkat hur jag tycker nu litegranna. Fast ja.. Äsch, jag tar de roliga saker jag minns nu:
-Min favoritfärg för tillfället är mer och mer röd och min studentklänning ska nästan vara röd. Alex favoritfärg är också röd, men det hade jag glömt och kom på igen nu.
-Mina favoriter från Camino Palmero är Could it be any harder och Stigmatized. Alex favoriter är desamma.
-Jag red en häst som heter Max på Österhaninge och totalkärade ner mig i den, och tycker att namnet Max är massa fint. Alex heter Max i andranamn.
-En av Jimmies gitarrer är en Takamine, och den är massa fin. Alex har också en Takamine^^,

Jaja, det är kul hur mycket nostalgi det finns! Och bara det faktum att jag kan ett citat helt utantill är väl bevis på att jag var väl hysterisk förut:
"We're boys and we're in a band, so I guess you can call us a boyband, but... We write our own material, we play our own instruments, we're a rockband...." Och så vann de det priset på MTV musicawards, som årets nykomling 2001 eller nåt liknande:D.

Och om jag nånsin råkar bli större än jag är nu, så önskar och hoppas och vill jag förbli lika ödmjuk som Alex. Han är alltid en bra förebild och trevlig och schysst mot sina fans. Och han får fans därefter. The Callingfans är inga hysteriska hårdrockare som super och slår sönder saker. Det är schyssta personer.

Men ja, ni orkar inte höra om TC och Alex. Och vill ni mot all förmodan höra mig mala på om dem, så be mig berätta!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback