Jag kan inte leva utan Dig!

Mycket har hänt: I onsdags blev jag med körkort. i onsdags skrev jag arbetsmiljöprovet. Fredagen innan dess lämnade jag in rapporten på projektet. I fredags skrev jag religionsprov. I fredags spelade vi igenom alla låtar till tack o adjö utom typ två. I tisdags och torsdags och idag red jag Stratos. I onsdags och torsdags red jag lektion och trimmade inför imorgon. I torsdags hade jag sånglektion och sjöng amazing grace och don't look down och if I ain't got you.

Mycket ska hända: Imorgon ska jag rida lektionshästmästerskapet. På måndag ska jag ha sånglektion på eftermiddagen. På tisdag måste jag gå på balett på dansens hus. På onsdag ska jag göra ansökningsprov till mellansel. På onsdag ska jag förmodligen till brandstationen på eftermiddagen. På torsdag ska jag tävla Tinka. På fredag är det studentmiddag på resturang April. På måndagen efter det har jag matteprov. Samma måndag har vi extrainsatt rep inför tackoadjö på måndagskvällen. På onsdagen efter det ska jag lämna blod. Samma onsdag är det tackoadjö, vi ska repa hela dagen och spela på kvällen. Den 3/6 ska jag tävla Farao. Den 9/6 tar jag studenten.

Sen är det bara GemuB-provet, ansökningsprovet till Solvik och ljudtekniksinspelningen kvar. Jag kan säga att jag är glad att Jimmie pratade med mig. Nu är det lättare att beta av allt. Förut var det kaos. Men om jag inte har så mycket tid framöver så vet ni vad det beror på i alla fall.

Sov sött (och hejja lite på The Ark ikväll i alla fall;))

<3

Kommentarer
Postat av: jojojosesesefififin

lycka till med allt min fina vän!

det finns bara en av dig och det är du! (såg det på teven nyss..och det sätter sig på hjärnan!)

jag saknar dig mycket.

2007-05-12 @ 20:19:03
Postat av: Petter

Grattis till sjökortet! :D

2007-05-13 @ 19:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback