Tokfräckt!

Så det blev ingen lunchkonsert idag. Det kanske ni märkte. Men någongång snart blir det. Jag lovar nästan det. Jimmie ska bara fixa så vi får vara i Aulan.

Annars då. Inte har det hänt särskilt mycket på lovet. Det har ju bara varit ungefär en av de bästa veckorna i mitt liv! Var i Åre med kyrkan och vilken underbar vecka det var. Massor av bra kvälan blandat med skidåkning och de allra skönaste männsikorna du kan tänka dig.

Och lukten på bussen och killarnas rum var inte alltför dödlig i år heller. Minns att den var riktigt vidrig förra året. I år luktade det mest Axe.. I munnen liksom? Varför? För en plopp!? Aja, inte förstår jag mig på er alltid.

Det har varit mycket sjungandes. Både för killarnas del och för min del. De sjöng halvoseriösa sånger på rummet och jag sjöng med Ken1 i stora stugan. Han som förövrigt hälsade min mamma varje dag och gick och stukade tummen rejält sista dagen.

Sista dagen var för övrigt bäst, skidåkningsmässigt. Jag hade det helt fantastiskt roligt i den röda, obevakade skogen. Dagen innan var rätt skoj med förstås, då vi hade tävlingen. Hjälp vad jag gjorde mycket pinsamt. Men ja. Utmana mig och jag gör. Typ...

Kvällssamlingarna har som sagt varit jättebra. Har fått möta Gud och känt att jag är. Det var, och är fortfarande, lite halvt om halvt, men jag känner mig så styrkt av den här veckan och nui vill jag bara bygga på mer. Och försök inte förstå vad som är halvt om halvt, för jag reder ut det=).

På tal om tummar så var tre tummar stukade när vi åkte hem. Två ordentligt och en lättare. Vilken för tanken vidare till alla dessa tekniska prylar som var med. Rätt kul dock att mötena blev inspelade. Hoppas man kan få tag på det på CD sedan.

Just nu är det dimmigt ute och skolan har inte kommit igång igen efter lovet. Jag har redan gjort läxan tills imorgon och den enda musiklektionen jag haft var kören igår. Ikväll skulle jag velat göra nåt, men jag ska vara hemma. Har ju trots allt inte varit det sen i fredags förrförra veckan. Film i söndags kväll och cellgrupp igår. Tur att jag duschade imorse. Jag tänkte inte ens på att jag inte red ikväll.

Å, vad det suger att jobba fredagar. Aja. Nästa fredag ska det bli bra. Undrar om Camilla dödar mig om jag åker med mamma på lördag istället? För då skulle jag ju kunna gå på lägerekot på söndag. Inte för att jag
förstår exakt vad det innebär, men jag kan tänka mig att det lär handla om Åre. Och jag undrar om jag får uppleva en sån grej som i söndags igen, då vi var inne i stan på två olika möten.
Brors väl på om jag tillhör "det coola" gänget. Woho...

Men ja. Nu ska ajg se efter om bilddagboken har färgat klart sitt hår. Måste ju slänga upp lite bildbevis där. Inte för att jag knäppt av särskilt mycket bilder, men ändå;).

<3

Kommentarer
Postat av: Trash3r

Äsch, det luktar ju aldrig så farligt i killrummet, om man är där från början d.v.s. :P

"De sjöng halvoseriösa sånger på rummet" What?! Vi menade varenda grej vi sjöng! Vi undrar faktiskt vad Flu gör för tiden, vi brukar bli avbrutna av Flus underbara leende o.s.v.

Frågan är om jag lyckades stuka tummen eller vad jag nu gjorde, den blev svullen och det gjorde ont ivarjefall, är fortfarande lite öm om man trycker på rätt ställen xD

Postat av: josefin

du har blivit tagen av den jobbigaste utmaningen ever.

gå in på min blogg och få regler.

2007-03-13 @ 16:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback