tråklista och jag borde sova.

1. VAD HETER DU?
Maria Christina Clauss

2.VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
gröna

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
datorn som surrar. och tangenterna min andning.

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Jag satt uppe och pratade med fina människor på msn, och blev ledsen, och blev gladare igen.

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Hemmagjord glass som Beatrice gjort!:D

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Mörkt. Och när jag körde hem så droppade det lite från himlen.

7. DEN SENASTE PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Philip. Han var vaken!

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Helheten mest. Fast detaljmässigt: Ögonen!<3

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA?
Jag tog den från en av mina gamla dagböcker på helgon. Så nää, inte alltid.

10. HUR MÅR DU IDAG?
Bättre än igår. Men grubblig.

11 .VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Jos! Mandarinjos!<3

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Dricks inte alkohol..=)

13. FAVORIT SPORT?
Ridsport!

4. HÅRFÄRG?
Blond. Ganska mörk, men bleks lite nu på sommarn.

15. ÖGONFÄRG?
Grå-blå... Jättetråkigt, för jag vill ha gröna ögon helst.

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
soluppgång. för de ser man inte lika ofta.

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
stora syster Annica: 33
lilla syster Cicki: 31

18. FAVORIT MÅNAD?
Augusti är bra;) Men annars tycker jag Juni, för det har ett fint namn och alltid fina bilder i almanackor=)

19. FAVORIT MAT?
Pappas mat? Nej, men det som jag tycker är gott, tycker jag är gott=)

20. SISTA FILMEN DU SÅG?
Narnia.

21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
vet inte. Alla dagar är lika på sommaren!

22.FAVORITHOBBY?
Stallet, hästarna, musiken!

23. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Yes, box junior!

24. FAVORIT LÅT(ar)?
Hmm... det är så många... men jag gillar The answer lies within och the spirit carries on. Och nothing compares to you, och the luckiest... och massa robyn-låtar. Och stevie wonder. Och rashaan patterson... osv..

25. SOMMAR ELLER VINTER?
Sommar... Fast jag tycker om vintern också=)

26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Kramar.

27. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS?
Förhållande, men jag kan bara hoppas.

28. CHOKLAD ELLER VANILJ?
vanilj...

29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SVARAR?
Som sagt, kopierat... och jag tror ingen orkar=) Det här är bara slött tidsfördriv..

30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
...

31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
...

32. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
Villa, mor, far, prylar och dammråttsuppfödning.

33. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Just nu läser jag HP2an, men det går segt..

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Använder inte musmatta. Funkar bättre utan.

35. FAVORIT SPEL?
med andra ord. Fast jag har bara spelat det en gång..

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Nope... Jag har verkligen försökt. men det går ej!

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
aa, det kan jag däremot *stolt*

38. ÄR DU ROMANTISK?
Alså... Nej, det tror jag ej.

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Jag tror det. Oftast. Men jag blir besviken ibland.

40. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL?
Ingen=)

41. VAD GÖR DU JUST NU?
Skriver det här blogginlägget och andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback