tjafs.

Jag börjar på min nya lista direkt:
(X)Den 12/6 ska jag operera ut en visdomstand
(X)I slutet av vecka 24 vet jag förmodligen vart jag ska flytta i höst.
(X)Den 17/6 hoppas jag att jag ska fika med rickard, eller promenera.
(X)Den 19/6 fyller min far år
(X)Den 22/6 ska jag nog till landet och bada för det är midsommarafton.
( )Den 25/6 ska jag på intro på Ica.
( )Den 21/7 står det i min kalender att jag ska åka wakeboard
( )Den 30/7-3/8 är det skurläger.
( )Den 4/8 fyller jag 19
( )Den 9/8-13/8 är mitt läger.
( )Maraton i början av v 33?
( )Den 16/8 ska jag operera ut den andra visdomstanden.
( )Vecka 34 börjar jag på Solvik.

Jag har ytterst tråkigt för tillfället. Därför bloggar jag. OCh det kommer bli meningslöst. Tro mig.

Idag har jag klättrat omkring i en gammal fabrik. Det var lite spännande och ganska så jobbigt. Och min mammas kamera övertygade mig om att den inte är så bra. KarlHugo är mycket bättre.

Imorrn ska jag på intro på Ica. Och sen ska jag leka med Emma. Vad jag ser fram emot det. Hon är bra. Vi ska bada tror jag om det blir bra väder. På västis. Woho!

Jag har svårt att skriva mycket om saker verkar det som. Jag funderar massa på saker just nu. Det är lite sådär, men jag mår liksom bra ändå. Fast jag har svårt att somna, för jag tänker.

Jag saknar folk. Och skulle vilja träffa andra som jag aldrig träffat. Ska bli kul v 33 också=) Trots operationen.

<3

Kommentarer
Postat av: stina.

det skulle inte vara fel att få ett so called 3d-face av dig,eller vad man kan säga, en dag.
vad jag egentligen borde ha skrivit först, innan den konstiga krussidullen, är att det skulle vara nice att träffas en dag.
:)

2007-06-24 @ 22:41:54
Postat av: MAria

Det skulle vara toppen att träffas någon dag.. Hur krångligt är det att åka till dig och hur mycket kostar det? Jag tror jag har en helg som är lite längre...

Postat av: josefin

Maria
jag saknar dig
så mycket att jag snart spricker.
avstånd kan vara det värsta som finns.
det är inte krångligt att åka till stina alls och det kostar runt 400:- (för dig)(om man åker buss)(det kan bli billigare, jag åkte jönkan-gävle för 251:-)

2007-06-25 @ 12:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback