tand borta och nervositet.

Jag börjar på min nya lista direkt:
(X)Den 12/6 ska jag operera ut en visdomstand
( )I slutet av vecka 24 vet jag förmodligen vart jag ska flytta i höst.
( )Den 19/6 fyller min far år
( )Den 22/6 ska jag nog till landet och bada för det är midsommarafton.
( )Den 21/7 står det i min kalender att jag ska åka wakeboard
( )Den 30/7-3/8 är det skurläger.
( )Den 4/8 fyller jag 19
( )Den 9/8-13/8 är mitt läger.
( )Den 16/8 ska jag operera ut den andra visdomstanden.
( )Vecka 34 eller 35 börjar jag på Solvik eller på Mellansel.

Det var inte så farligt som jag trodde. Men jag var rädd så jag skakade och grät och jag fick mer lugnande, vilket nog var bra...:P Nu är jag rädd att det ska göra ont efteråt. Men jag har hemnummret till tandläkaren så jag kan ringa om min mun exploderar eller liknande.

Oj vad jag är nervös för att solvik ska ringa och säga: "Vi tyckte om dig, men du har ändå inte kommit in" eller: "Du sög och hur kunde du tro att du skulle komma in här?" etc...

Nu ska jag se TV...

<3

Kommentarer
Postat av: Petter

Jag tror dom kommer ringa och säga "Vi tyckte du var bäst, kan inte du lära oss?" :)

2007-06-12 @ 22:47:16
Postat av: Björn (DeadAtSunrise)

Kikade förbi på din Lunar och såg att du skaffat blogg här i stället. Flytter du upp till Skelleftå får du allt hälsa på i Umeå ngn gång :p
Ha de!

2007-06-14 @ 01:26:35
Postat av: MAria

Hej Björn! Det ska ajg absolut göra! Du f¨år nog bara påminna mig lite;). Har du sett till att lägga till min nya mejladress? Finns i namnet på min gamla=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback