student och rosor.

Mycket ska hända:
(X)Den 13/5 ska jag rida lektionshästmästerskapet.
(X)Den 14/5 ska jag ha sånglektion på eftermiddagen.
(X)Den 14/5 ska jag rida istället för Jennie.
(X)Den 15/5 ska vi repa på morgonen, utan lärare.
(X)Den 15/5 måste jag gå på balett på dansens hus.
(X)Den 16/5 ska jag göra ansökningsprov till mellansel.
(X)Den 16/5 ska jag förmodligen till brandstationen på eftermiddagen.
(X)Den 17/5 ska jag tävla Tinka.
(X)Den 18/5 är det studentmiddag på resturang April.
(X)Den 19/5 ska jag vara stallvärdinna för Bea.
(X)Den 21/5 har jag matteprov.
(X)Den 21/5 har vi extrainsatt rep inför tackoadjö på kvällen.
(X)Den 23/5 ska jag lämna blod.
(X)Den 23/5 är det tackoadjö, vi ska repa hela dagen och spela på kvällen.
(X)Den 25/5 fyller min lilla syster år!
(X)Den 27/5 har jag stallet.. själv...
(X)Den 3/6 ska jag tävla Farao.
(X)Den 4/6 skriver jag GemuB-provet.
(X)Den 5/6 har jag min sista sånglektion med Jenny...
(X)Den 6/6 ska jag tävla Farao.
(X)Den 8/6 gör jag ansökningsprovet till Solvik.
(X)Den 9/6 tar jag studenten.

Listan är fulländad nu. Får väl helt enkelt sätta upp ett slutdatum för sommaren och göra en ny lista. Det har varit rätt kul att skriva om varje liten grej=)

För nu har jag tagit studenten. Var det sorgligt? Ja. Men det var faktiskt mer glatt än det var sorgligt. OCh jag sa ett ordentligt hejdå till mina lärare innan det var dags att gå. Vi fick sitta i aulan massa länge. Först showen som var.... sådär... lite tråkig, men inte dålig. Sedan stipendieutdelning. Lions var först ut. Och estetprogrammet var första klassen som skulle få. OCh... Jag fick det! Värsta oväntat och värsta kul!:D:D Så det blir lite extra i hyra-kassan i höst!
Sedan var det resten av stipendierna och betyg i en evighet. Hejdå till Jenny och Micke, på riktigt och lite posande och josdrickande innan väntan på utspringet startade. Vi sprang hand i hand jag och Vonny ut! Men hur svårt var det inte att få syn på sig själv? Jag hade inte en susning om vilken bild det skulle vara. Hannah hade dock sett mig och hon hjälpte mig att hitta mig (meningsbyggnad!). Massa blommor hängdes kring halsen och kramar och oväntat folk och glädje!! Matilda, Lovisa, Elin och massa släkt!!:D:D
På flaket skrek och sjöng jag som en toka och när jag kom till mig mottagning hade jag nästan ingen röst kvar. Jag fick åka motorcykel hem. Och jag fick massa kramar!:D:D.
Kvällen avslutades nere i hamnen efter att vi inte orkat köa till telegrafen. Mys, mys!

Idag har jag räknat och hängt upp massa rosor. Dom som överlevde gårdagen var 27 stycken, och sen var det väl typ 3 stycken som strök med:P Nu ska de torkas iaf.

Vill du sysselsätta mig i sommar, så hojta till. Jag har alla dagar lediga.. nästan...

<3

Kommentarer
Postat av: Mattsin

Då kan det alltså bli lika mycket bad den här sommarn som förra året? :)

Postat av: MAria

Det kan bli mer!

2007-06-10 @ 17:34:28
URL: http://hiddenpart.blogg.se
Postat av: Mattsin

:D:D

2007-06-10 @ 19:56:45
URL: http://www.achancetobreathe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback