Solvik och annat.

Mycket ska hända:
(X)Den 13/5 ska jag rida lektionshästmästerskapet.
(X)Den 14/5 ska jag ha sånglektion på eftermiddagen.
(X)Den 14/5 ska jag rida istället för Jennie.
(X)Den 15/5 ska vi repa på morgonen, utan lärare.
(X)Den 15/5 måste jag gå på balett på dansens hus.
(X)Den 16/5 ska jag göra ansökningsprov till mellansel.
(X)Den 16/5 ska jag förmodligen till brandstationen på eftermiddagen.
(X)Den 17/5 ska jag tävla Tinka.
(X)Den 18/5 är det studentmiddag på resturang April.
(X)Den 19/5 ska jag vara stallvärdinna för Bea.
(X)Den 21/5 har jag matteprov.
(X)Den 21/5 har vi extrainsatt rep inför tackoadjö på kvällen.
(X)Den 23/5 ska jag lämna blod.
(X)Den 23/5 är det tackoadjö, vi ska repa hela dagen och spela på kvällen.
(X)Den 25/5 fyller min lilla syster år!
(X)Den 27/5 har jag stallet.. själv...
(X)Den 3/6 ska jag tävla Farao.
(X)Den 4/6 skriver jag GemuB-provet.
(X)Den 5/6 har jag min sista sånglektion med Jenny...
(X)Den 6/6 ska jag tävla Farao.
(X)Den 8/6 gör jag ansökningsprovet till Solvik.
( )Den 9/6 tar jag studenten.

Nu är jag snart klar med den här listan och sen har jag SOMMARLOV!!

Provet idag gick rätt bra. Jag är nöjd och Jenny har en känsla av att jag kommer bo nära Skellefteå i höst. Hon är så bra Jenny.
Jag fick sjunga If I ain't got you och Amazing grace, prata en hel del, berätta om mig själv, få info om skolan, klapphärma och improvisera. Improvisationen gick sämst av alla delarna, men inte jättedåligt. Han som var där heter Mattias och han kände Jenny och Micke, och Bengan. Jimmie var han osäker på, men jag skulle hälsa så jättejättemycket till Jenny och Micke:D.
Intrycket härifrån är gott gott! Jag vill flytta till Skllefteå och bo nära havet med replokal dygnet runt. Jag tror det kommer passa mig jättebra. Mattias sa att jag hade goda chanser, men att jag fick svar i slutet av nästa vecka. Håll tummarna och hoppas lite åt mig, är ni snälla.

Nu ska jag duscha (det är sjukt varmt), och sen ner till nynäs för att klippa mig. Sen ska jag jobba och till sist ska jag till Yvonne. Imorrn är det en dag som jag förmodligen inte kommer glömma så snabbt.

Och går du i ES3 och läser det här, så ska vi samlas klockan 8.30 efter fotograferingen, så försvinn ingenstans.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback