Slutet av veckan är slut.

Jag börjar på min nya lista direkt:
(X)Den 12/6 ska jag operera ut en visdomstand
( )I slutet av vecka 24 vet jag förmodligen vart jag ska flytta i höst.
( )Den 17/6 hoppas jag att jag ska fika med rickard, eller promenera.
( )Den 19/6 fyller min far år
( )Den 22/6 ska jag nog till landet och bada för det är midsommarafton.
( )Den 21/7 står det i min kalender att jag ska åka wakeboard
( )Den 30/7-3/8 är det skurläger.
( )Den 4/8 fyller jag 19
( )Den 9/8-13/8 är mitt läger.
( )Den 16/8 ska jag operera ut den andra visdomstanden.
( )Vecka 34 eller 35 börjar jag på Solvik eller på Mellansel.

Just thought I'd fill you in. Solvik har inte ringt. Jag har inte bytt från pyjamas till kläder på hela dagen. Jag har inget jobb. Ingen annan sysselsättning. Jag har fortfarande ont i min mun stundtals. Mellansel ringde och ville veta om jag ska gå där eller inte. Mika är så bra. Slutet av veckan är liksom slut nu.

Underhåll mig?

<3

Kommentarer
Postat av: Petter

Säg bara till så ser jag vad jag kan göra :P

2007-06-18 @ 20:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback