sista gången och sista gången.

Mycket ska hända:
(X)Den 13/5 ska jag rida lektionshästmästerskapet.
(X)Den 14/5 ska jag ha sånglektion på eftermiddagen.
(X)Den 14/5 ska jag rida istället för Jennie.
(X)Den 15/5 ska vi repa på morgonen, utan lärare.
(X)Den 15/5 måste jag gå på balett på dansens hus.
(X)Den 16/5 ska jag göra ansökningsprov till mellansel.
(X)Den 16/5 ska jag förmodligen till brandstationen på eftermiddagen.
(X)Den 17/5 ska jag tävla Tinka.
(X)Den 18/5 är det studentmiddag på resturang April.
(X)Den 19/5 ska jag vara stallvärdinna för Bea.
(X)Den 21/5 har jag matteprov.
(X)Den 21/5 har vi extrainsatt rep inför tackoadjö på kvällen.
(X)Den 23/5 ska jag lämna blod.
(X)Den 23/5 är det tackoadjö, vi ska repa hela dagen och spela på kvällen.
(X)Den 25/5 fyller min lilla syster år!
(X)Den 27/5 har jag stallet.. själv...
(X)Den 3/6 ska jag tävla Farao.
(X)Den 4/6 skriver jag GemuB-provet.
(X)Den 5/6 har jag min sista sånglektion med Jenny...
(X)Den 6/6 ska jag tävla Farao.
( )Den 8/6 gör jag ansökningsprovet till Solvik.
( )Den 9/6 tar jag studenten.

Jag vill inte längre. Det är så sjukt tungt. Igår gick jag ut från musikhuset för sista gången som elev. JAG TYCKER INTE OM DET HÄR! Jag hade min sista lektion med Jenny, och efter sen så frågade hon om det är jobbigt. Och ord kan inte beskriva hur jobbigt det är. OCh ord kan heller inte beskriva hur mycket jag tycker om dom...

Och idag har jag tävlat regionala med Farao också. Det gick toppen men det blev ingen placering. Men jag är så sjukt nöjd ändå. Han är bäst. Men samma sak där. Det är sista gången jag tävlar honom. Jag hoppas innerligt att det inte är sista gången jag rider honom imorrn... <3

Jag mår ju liksom bra. OCh allt runtom mig fungerar och går bra. Ibland önskar jag bara att dagarna var lite längre och att jag vore lite modigare.

Det är bra att klippa band... Det är bra att klippa band... Det är bra... Det är bäst... nä..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback