Midsommar och tröjor.

Jag börjar på min nya lista direkt:
(X)Den 12/6 ska jag operera ut en visdomstand
(X)I slutet av vecka 24 vet jag förmodligen vart jag ska flytta i höst.
(X)Den 17/6 hoppas jag att jag ska fika med rickard, eller promenera.
(X)Den 19/6 fyller min far år
(X)Den 22/6 ska jag nog till landet och bada för det är midsommarafton.
( )Den 21/7 står det i min kalender att jag ska åka wakeboard
( )Den 30/7-3/8 är det skurläger.
( )Den 4/8 fyller jag 19
( )Den 9/8-13/8 är mitt läger.
( )Maraton i början av v 33?
( )Den 16/8 ska jag operera ut den andra visdomstanden.
( )Vecka 34 börjar jag på Solvik.

Nu är jag hemma igen. Men bada blev det inte. Trött, trött, trött är jag... OCh en såndär konstig känsla infinner sig i kroppen. bra? *gäspa*

Midsommarstången var pytteliten i år. Ingen ville dansa ändå, så då klädde vi (dom) inte den stora. Jag var otroligt osocial, och kunde ha gjort nåe vettigare med min dag. Jag skulle ha lånat med mig Philips tröja igår också, för jag stal pappas, för jag frös. OCh när jag åkte mot Torö imorse, tror jag inte att han var vaken ännu. Det bör jag nog införskaffa, en stor hoodtröja. Eller vänta. kanske önska mig? ja. bra idé.

Vilka läser min blogg egentligen? Jag har en känsla av att ni är rätt få. Om ni orkar så skriv nåt så jag vet hur många ni är.:P eller strunta i det om ni vill.

<3

Kommentarer
Postat av: Petter

Jag läser :)

2007-06-22 @ 22:28:47
Postat av: Mattsin

I read :D

Postat av: Trash3r

+1

2007-06-23 @ 13:17:46
URL: http://trash3r.blogg.se
Postat av: tja

jag struntar i att skriva här :P

2007-06-24 @ 16:25:09
Postat av: Mattsin

Btw, Maria, så hade du rätt. Man FÅR veta i ettan att James räddade Snapes liv. :]

2007-06-24 @ 17:36:24
Postat av: josefin

jaaag läser!

2007-06-24 @ 18:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback