LOL (lots of love)

Jag börjar på min nya lista direkt:
(X)Den 12/6 ska jag operera ut en visdomstand
(X)I slutet av vecka 24 vet jag förmodligen vart jag ska flytta i höst.
(X)Den 17/6 hoppas jag att jag ska fika med rickard, eller promenera.
(X)Den 19/6 fyller min far år
(X)Den 22/6 ska jag nog till landet och bada för det är midsommarafton.
( )Den 27/6 ska jag på intro på Ica.
( )Den 21/7 står det i min kalender att jag ska åka wakeboard
( )Den 30/7-3/8 är det skurläger.
( )Den 4/8 fyller jag 19
( )Den 9/8-13/8 är mitt läger.
( )Maraton i början av v 33?
( )Den 16/8 ska jag operera ut den andra visdomstanden.
( )Vecka 34 börjar jag på Solvik.

Jag är trött. Men går jag och lägger mig komemr jag ändå inte somna. Att det ska vara så svårt!

Idag har jag lekt med Emma hela dagen. Vi har solat, ätit glass i hamnen, kört genom centrum. Sett ut som volvoraggare, blivit irri på lata tjejer. OCh sett lilla sjöjungfrun:P Jag mindes inte hela storyn. Det har iaf varit en trevlig dag.

Nu ska jag återgå till att försöka skriva 10 saker om mig själv. Det här är svårt:P

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback