film, solvik, bada.

Jag börjar på min nya lista direkt:
(X)Den 12/6 ska jag operera ut en visdomstand
(X)I slutet av vecka 24 vet jag förmodligen vart jag ska flytta i höst.
(X)Den 17/6 hoppas jag att jag ska fika med rickard, eller promenera.
( )Den 19/6 fyller min far år
( )Den 22/6 ska jag nog till landet och bada för det är midsommarafton.
( )Den 21/7 står det i min kalender att jag ska åka wakeboard
( )Den 30/7-3/8 är det skurläger.
( )Den 4/8 fyller jag 19
( )Den 9/8-13/8 är mitt läger.
( )Den 16/8 ska jag operera ut den andra visdomstanden.
( )Vecka 34 eller 35 börjar jag på Solvik eller på Mellansel.

Det blev inte fika. Det blev film med Rickard, Philip och Simon. HP2an. Nu ska ajg läsa hela boken också:P undrar just hur motivationen kommer vara:P haha! Aanyways. Det var mkt trevligt och jag drack en skuum jos från brämhults som jag aldrig lär dricka igen: Persika, Hallon. Den var... minst sagt skum...

MEn ja, jag vet ju vars jag ska flytta i höst i alla fall. SKELLEFTEÅ HERE I COME! Fick brevet hem idag. Grät en skvätt av lycka och ringde Jenny direkt. Hon blev massaglad!:D:D:D Jag med! Woho! Klockan 11.00 den 20/8 ska jag vara på Solviks skolgård och leta efter Marika. Sen blire mat och välkommen och rum och wihoo! Och gulp och hjälp... Men kul.

Idag är det sol ute. Bada kanske? Ska väcka sjusovarna om nån halvtimme-timme. Yippie!

<3

Kommentarer
Postat av: Petter

Grattis! :D

2007-06-19 @ 15:12:36
Postat av: Mattsin

grattis :D
Men du, det där med att väcka sjusovarna lyckades du inte med. på grund av någon pastorsfru som bor här i närheten, och ringde och väckte oss. :@

Postat av: emelie

GRATTIS GUMMAN :D:D:D:D:D ÄR SÅ GLAD FÖR DIN SKULL! Massa kramar från ralfie

2007-06-20 @ 10:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback