Bryggor och annat.

Jag börjar på min nya lista direkt:
(X)Den 12/6 ska jag operera ut en visdomstand
(X)I slutet av vecka 24 vet jag förmodligen vart jag ska flytta i höst.
(X)Den 17/6 hoppas jag att jag ska fika med rickard, eller promenera.
(X)Den 19/6 fyller min far år
( )Den 22/6 ska jag nog till landet och bada för det är midsommarafton.
( )Den 21/7 står det i min kalender att jag ska åka wakeboard
( )Den 30/7-3/8 är det skurläger.
( )Den 4/8 fyller jag 19
( )Den 9/8-13/8 är mitt läger.
( )Den 16/8 ska jag operera ut den andra visdomstanden.
( )Vecka 34 börjar jag på Solvik.

Pappa fyllde år och det var inget speciellt. JAg var i Nynäs och badade före. Åkte hem och åt och var lite trevlig och åkte tillbaka till Nynäs. Jag Philip och Simon gick till utkikstornet och när vi tröttnat på det, gick vi till hamnen och satte oss på gästbryggan. Massa mysigt, fast lite för kallt.
Iförrgår gjorde vi en favorit i repris, fast med ljus och filt (vilket var bättre!). Och jag var inte hemma förrns halv4. Så mitt sovmönster de senaste dagarna är inte att rekommendera. Men det är lätt värt det. Har jag haft roligt de senaste dagarna? japp. Mycket!:D

Igår släppte vi ut hästarna på bete också. Friiheet!:P Och jag har typ ett jobb... haha:D Fast hade jag inte haft det, kunde jag iofs åkt till folk. Meeen, pnegar och sysselsättning, ja, tack. Jag får åka till folk i augusti.

Jag önskar du finns kvar
när solen stiger
När natten blivit dag
vill du ha mej då?

Krama mig?

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback