you.

Idag var min lediga dag. okej den är inte slut ännu. Men den började tidigare än jag tänkt... Klockan halv nio kom pappa in och frågade om jag skulle emd ut på sjön. Jag funderade länge på att banga. Jag var så trött och jag ville sova. Tillslut kom jag på att jag kommer inte göra nåt vettigt alls om jag inte följer med, så jag släpade mig upp. Inte ett moln på himlen var det och vi åkte ut och la oss på andra sidan bedarön med lilla båten. Då kom molnen. Vi pinade oss ett tag, gjorde lite frågesportsgrejer i aftonbladet, och gav upp. Det var för kallt. Åkte andra vägen hem, och förbi hamnen och tittatde på båtarna från vattnet. Det är fint.

När vi drog upp båten väl tillbaka vid nss, så kom solen. Nu har den inte varit i moln sen dess. Men ja, det är smällar man får ta kanske. Jag har inte badat. Det var för kallt i vattnet. Men jag blötte håret. Jess, mitt hår älskar nog saltvatten. pöh! På väg hem i bilen, när vi passerade älbylund ungefär, så såg jag 070. Detta enormt svårhittade nummer! Lycka. Det var så skönt och nu ska jag bara se till att se de andra på 70.. Har ju redan sett så gott som alla, nästan i oprdning. Hade jag bara haft 070 liiite tidgare:P

Nästa glada nyhet studsade upp i ansiktet på mig när jag satte mig här för att kolla statusen på min dator. Den kommer förmodligen komma i slutet av nästa vecka!:D. Den är skickad och det ligger i schenkers händer nu. beräknat till den 26/7. det är bra bra bra!

ia alla fall. jag har velat så fram och tillbaka om jag ska köpa påfyllnad till refillkortet nu eller inte. Det är två veckor och jag borde kunna klara av det på 7 kronor. Eller ja, 7,17 för att vara exakt. Sen kan jag ju ringa massor efter det. aja, imorse hade jag bestämt mig för att fylla på, men ändrade mig lika snabbt igen. Det är nog inte värt det.

Igår köpte jag nya chaps. Skönt. snygga och lite dyra kanske. Men snygga och sitter skitbra. Like a glove. Rätt höga dock, men det kan nog vara bra. Nu ska jag ringa camilla och höra om hon vill rida med mig imorrn.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback