You talk about life, you talk about death, and everything in between.

image8

Ögonblick från sommarhagen 2007.

Känner på mig att jag vill dit och fota igen. Blev en del bra bilder. Och kul var det. Hälften av alla hästarna ville sitta i knät på mig. Charmigt.

Snart ska jag införskaffa datorn också. Adde skulle kolla över helgen och så beställer vi väl på måndag. Mycket bra säger Maria. Då har jag en del tid att fixa med bilder och photoshop och musiken och så vidare. OCh jag visste inte ens att man kunde ha TV i sin dator. Nu vet jag. Och jag känner inte att det ärnågot måste. Sålänge jag kan surfa och pilla med bilder och lyssna musik så är det bra.

Imorrn blir det lite jobba igen, och på torsdag ska jag leka med Anna. Sen jobba fredag, och så är jag ledig i helgen. Någon som vill hitta på något? Hur ska jag fördriva tid mina lediga dagar tills vecka 33? Jag är rastlös redan nu och tycker det är jobbigt, och nu har jag ändå saker att göra. Aja. Det är bara att ringa när du känner fört.

<3

Kommentarer
Postat av: Trash3r

Själv slutar man jobba vecka 33 :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback