viktigt längre ner.

Juvelen har anlänt. Det är fortfarande ovant att skriva på det här tangentbordet. Men det är ändå ett rätt enkelt tangentbord att skriva på. Förutom att vinkeln på armen blir helt cp. It will solve itself.

Igår skrev jag den första texten på den här datorn. I works. För jag har inte word. Och det dög. Men texten jag skrev ble inte bra. Och alldeles för personlig. Och jag vet inte ens varför jag berättar det här. Jag tror jag har lite svårt för att släppa folk nära. Nu har jag lite gjort det ändå. Med folk som jag litar på till 110% och som jag vet inte har med det jag tänker på att göra, så det blir inte lika pressande situation. Jag tycker inte om min situation, samtidigt som jag bara har mig själv att skylla. Gah!

Idag började vid 01.58 med ett sms från josefin!:D Jag vaknade, men det gjorde inget. Sedan somnade jag ju liksom om igen och blev väckt för andra gången klockan tio i 8. Denna gången var det Henrik. Jag var ju ledig idag. Därför drog jag mig till jobbet vid halv nio. Anna var sjuk. fick dock luta en och en halv timme tidigare=)

Nu har jag en viktig fråga till er läsare. Eller egentligen några viktiga frågor. Och ni måste försöka besvara. svarar du nej på ettan, så kan du lika gärna skippa övriga frågor också.

1, Vill du föja med till grönan den 4/8? (det är en lördag)
2, Vill du stanna och sen sommarkrysset efter alla åk? (det börjar 20.00)
3, Vilken tid vill du åka in? (det öppnar 11)

Mer info om priser och sånt:
www.gronalund.se

Bra. Glöm nu inte att svara!

<3

Kommentarer
Postat av: amna

GRATTIS I EFTERSKOTT^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback