underneath the heart...

När jag som bäst satt och funderade på vad jag skulle göra med min dag, fick jag ett telefonsamtal. Och nej, det var inte från en vän som ville ha mig som sällskap. Det var ingen som ville gå ut och gå, eller titta på film. Det var ingen som ville baka, eller bara prata. Det var Henrik. Han ville att jag skulle jobba. Så jag börjar 14. Kan bli okej ändå. Trots att jag skulle haft värsta softarbörjan på veckan. Men ja, vad skulle jag göra utom att jobba? De ovanstående sakerna händer inte ändå. Och jag är väl likadan. Och det mesta beror på att de flesta jobbar.

Jag fick i alla fall världens sovmorgon. Skönt. Fick dock inte lika mysigt uppvaknande som igår. Men ja. Jag har nog börjat fundera på om det är som jag vill eller inte. Förmodligen inte. Synd. Och förvirrande. Jag ska låta det vara ett tag så kanske jag kommer fram till nåt. wosh, jag är så skum.

Så nu har jag ca 2 timmar kvar tills jag ska vara på jobbet. Redo att serva kunden. Kanske lite bättre än igår. Så sjukt stressigt. Jag kände verkligen hur servicegraden bara sjönk för varje sekund. Hoppas det blir bättre ikväll. Jobbar till 8, så jag stänger nog inte. Tror jag i alla fall.

På tal om tid. Har ni sett min nya klocka här till vänster? (lite högre upp kanske). Jag tycker den representerar mitt liv helt okej:P Elelr kanske mig. Jag kan vara svår att läsa för den som inte kan språket. Och det verkar vara få som gör. Eller så kanske jag ibland inte går att läsa alls. Och då får man manuellt försöka ta reda på vad jag innehåller.

i alla fall. jag hoppas på lite bättre väder i veckan. På torsdag har jag hand om Jackie också. Camilla tyckte jag skulle få rida lite. Blir kul! Hoppas någon vill rida ut med mig. Annars gör jag det nog själv. Min dator kommer på torsdag också. Om allt går som planerat.

Och skicka gärna nåt sms om du får för dig att du vill. Men jag svarar nog inte, för jag har 6,28 kr på mitt kort. Det känns lite egoistiskt. Men ja. Det var så jag tänkte nyss. Och jag skriver "men ja." typ ofta.

<3

Kommentarer
Postat av: Trash3r

Den där klockan är ju inte svårläst för fem öre :P

Postat av: Maria

nää.. jag syftade mer på streckkoden.

2007-07-23 @ 20:19:19
URL: http://hiddenpart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback