To the left, to the left.

åh, nej.. Jag som var helt, och då menar jag verkligen helt, övertygad om att dt här var en av mina lediga dagar. Men så visade det sig, när jag ringde schenker för att höra vart min dator var, att jag jobbar idag. Tur att det inte var ett förmiddagspas i alla fall. Jag ska jobba 14-20.30. Blir min första riktigt stängning. Men ja, segt. Men jag är helt ledig imorrn, det vet jag.

On the right hand, så skickar de min dator imorrn. Den kommer dyka upp inom mina väggar någongång mellan 8 och 16. Perfekt att jag är ledig. Mindre perfekt att det tydligen ska bli sol imorrn. Aja, jag får gå upp vid 8 och sitta ute hela dagen eller nåt. Det lär ju ändå inte vara någon som vill umgås med mig;).

På tal om sol, så blev det nyss lite ljusare ute. Men den här veckan hoppas jag mer på sol i småland, så de slipper bli så blöta där. Häruppe är vi ändå inomhus om det regnar. Iofs har jag lite lediga dagar den här veckan, som skulle kunna utnyttjas till solbad.

Jag måste kolla min kalender mer noggrannt i framtiden! Att jag kunde missa det... Men aa, ingen skada skedd. Det hade dock varit det om min klocka på mobilen hade stämt när jag vaknade imorse. Klockan var väl kanske strax före 9, och min väckarklocka visade 9.05. Min mobil däremot visade 13.50. Förstå att ajg blev orolig! Sen tyckte jag mig höra farmors röst ute i vardagsrummet, och vågade absolut inte gå upp. Då skulle ajg fått höra alla dessa obeskrivligt jobbiga kommentarer. Men sen kom jag fram till att det bara var tvn. Lättnad. Jag låg i alla fall kvar och funderade lite. Undrar just vad jag drömde om inatt. Jag vaknade med irreplaceble på hjärnan...

Undrar om jag verkligen borde våga. Aja. Det lär ju ändra sig. puss. (josefin/stina! jag vill använda det uttrycket HELA tiden:P. Jag tror ni har något med det att göra... (Jag biter mig dock i tungan hela tiden för att inte kopiera er..))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback