The weak will seek the weaker 'til they've broken them.

okej, så jag provar igen. Det är lite synd om er, för ni fick aldrig ta del av alla tankar jag tänkte på igår (joho! Det fick ni visst). För min dator hatar mig... Jag hade skrivit långt. Ja, längre än de senaste gångerna, och sen poff! Hejdå. Och jag orkade inte skriva om. Jag orkade inte ens bli så frustrerad att jag inte kunde andas. Jag bara blev lite arg. Tog ut min ilska i konversationen med Philip (Det är nog mest synd om honom:P), och sket i att göra om. För det är inte synd om mig, för jag hade skrivit av mig. Så att det försvann gjorde nog inte så mycket. Och nu har ajg skrivit ett helt stycke som bara handlar om att älta det som hände igår. Men efter det här lär jag ju inte älta det mer.

För det är så ajg gör. Jag ältar ett tag, men inser att det inte är lönt och kommer till slut över det, efetr bearbetning. Så bli inte ledsen på mig för att jag kan släppa. Det är överlevnad. Det är så det kommer förbli. Och sen om det är dåligt kan du ju påpeka det. Sen om jag lyder eller ej, märker vi då. Men ja, säg gärna till om det är nåt som stör dig.

Jag funderar för tillfället massor på vad som är snyggt på mig (detta angående den tröjan och klippte ihop häromdagen, den är snygg på mig;)). Skulle vara så kul med en sån expert som bara fick komma och berätta vad ajg ska kolla efter när jag kollar på kläder. Men ja. I ett annat liv kanske. Ni kan ju få tipsa om ni vill.

Jag lyssnar på Lifehouse. OCh ajg vet att jag är femhundra år efetr alla andra, men ja. Dom är bra. Lagom musik liksom. Inget ansträngande att lyssna på, och massa bra texter. (Tråkfakta: Trummisen (Rick Woolstenhulme) är bror till Sean Woolstenhulme, som efter att ha spelat i många många år med TC började spela med Lifehouse, just pga av att de var bröder. Detta gör saken ännu skummare att ajg inte lyssnat på Lifehouse förrns nu...)

Hungrig. Det är allt jag gör känns det som: äter. OCh ändå är min vikt konstig just nu. Fråga inte. Aja.
Igår åt jag jordgubbar och tänkte på bilåkandet.

(Idag är det nog inte lika synd om er. Eller så är det det, för det här inlägget är rätt lamt. Men SE DÄR! Inlägget från igår fanns kvar... Otroligt.. Fast jag får redigera det lite. För jag har skrivit lite sama saker i det som det här:P)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback