Tåg och annat.

Jag börjar på min nya lista direkt:
(X)Den 12/6 ska jag operera ut en visdomstand
(X)I slutet av vecka 24 vet jag förmodligen vart jag ska flytta i höst.
(X)Den 17/6 hoppas jag att jag ska fika med rickard, eller promenera.
(X)Den 19/6 fyller min far år
(X)Den 22/6 ska jag nog till landet och bada för det är midsommarafton.
(X)Den 27/6 ska jag på intro på Ica.
( )Jobba Ica i Juli.
( )Den 21/7 står det i min kalender att jag ska åka wakeboard
( )Den 30/7-3/8 är det skurläger.
( )Den 4/8 fyller jag 19
( )Den 9/8-13/8 är mitt läger.
( )Maraton i början av v 33
( )Den 16/8 ska jag operera ut den andra visdomstanden.
( )Vecka 34 börjar jag på Solvik.

Josefin åkte hem idag. Det har varit roligt att ha henne här. Hon är en bra vän, jag är glad att hon finns. Bilder från veckan finns på min bdgb. De är dock inte såå varierade:P Och ni har väl redan sett dom antar jag;)-

Anyways. När jag hade lämnat Josefin vid bussen gick jag till tåget och fick en sån sjuk Londonlängtan. Jag brukar inte längta bort, men jag blev grymt sugen på att åka iväg till nån stad nånstans. Bo på hotell och äta ute och åka tunnelbana och tåg och titta på saker och fika. Fick för mig att jag skulle skriva nåt också., och gjorde det på tåget. Men det märks att det var längesen jag gjorde det. Behöver fixas till massor innan det kan visas för någon. Massa detaljer som saknas och glappen mellan olika tankar är för stort. Men ja. Om jag orkar så skriver jag klart det nångång.

Längtar tills vi ska införskaffa min dator. Måste ta tag i det och ringa Adde. Ska bli kul att fixa iordning allt på den. Mycket jobb, men det är det väl värt? Ja.

Har suttit och kollat priser på tågbiljetter och så från bl a Skellefte, och ja, det är överkomligt, men se till att träffa mig när jag är hemma:P Det tar ca 13 timmar med tåg/buss (beror lite på), skellefte-Sthlm. Sen är det ju buss från skolan 30 min och tåg hem från sthlm 1 h. Ja. Som sagt, ta vara på den tid jag har om ni vill träffa mig överhuvudtaget. De goda nyheterna är att jag då kommer ha comviq och alla samtal (nästan) är uppskattade! Speciellt när jag sitter på tåget, om det inte är nattetid, dvs.

Ikväll blir det film med Alfin, Hanna och Isac. Ska bli skojs. Men det är först om ca2 timmar. Därför kan jag roa mig med att rätta alla sketna stavfel i den här texten innan jag publicerar, så slipper ni bli tokiga. Snabbt men fel, oh, yea. (Det fanns bara ett enda! Jag är gryyym!)

Imorrn börjar jag jobba på Ica. Kom och handla jordgubbar mellan kl 14 och 19!:D

<3

Kommentarer
Postat av: j

du är en bra vän, och jag är glad att du finns!
du är så värdefull!

2007-07-01 @ 17:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback