se föregående inlägg också!

Jag är tråkig. Och jag gör inget av mitt liv. Och jag kommer kanske inte ha så många att ringa till när jag väl fått mitt efterlängtade comviq-kort. För ni har förmodligen inte tid att prata med mig. Ni har liksom ert liv då. Och jag är inte emodeppig eller nåt sånt. Det är bara sent på kvällen och jag har funderat på hur länge sen det var jag var i nynäs. Eller snarare hur länge sen det var jag tog bussen dit. Jag var faktiskt i nynäs häromdagen och prommade med isac. Det var trevligt! fotos och bada fötter och sånt. alltid bra.

Men nä, jag ska inte skriva ett deppinlägg. Jag bara lite saknar. Men jag antar att jag får leva med det. Precis som att jag får leva med att vara en dålig människa på det området nu. Men jag orkar inte bry mig. OCh det finns flera som säger att jag kanske bara helt enkelt ska skita i det. Jag känner mig som taskigast i världen, men det kommer bli mer distant när jag flyttar. det är bra. Det är skönt. Det är att fly, oh, yeah, men det kan jag ta för den här gången.

Annat som kommer bli med distant, kommer kanske vara svårare att ta. Människor jag saknar redan och så. Men jag hoppas att ni vill fortsätta vara min vänner. OCh att ni bryr er tillräckligt för att kanske ringa iblnd? snälla? inte bara msn liksom, för det funkar inte. JAg kommer sakna röster också.

På tal om sånt, så träffade jag Jonathan på ica idag. Han hade handlat och jag skulle precis gå på ett 7½ timmes pass. Så jag uppehöll honom tillräckligt för att han skulle hinna glömma sina varor och sen var jag tvungen att gå. lite abrupt, och hann inte säga hejdå, men aa. Kul att se att han lever. Han skickade ett sms sen om att det hade varit kul att prata lite mer och så. Jag måste minnas att svara på torsdag. På måndag ska jag köpa kompisvärdebevis till hampus. Så jag slipper göra det på torsdag. oj, vad man kan förbereda.

Anyways, as said. Kolla upp den 4/8. vore kul om vi blev ett par stycken. annars är det väl som vanligt: "jag orkar inte/vill inte/har inga pengar/tycker inte om dig men vågar inte säga det/har tröttnat på alla/annan föklaring/nej..." puss på min självömkan. (ja, jag har numer börjat med uttrycket puss. Förlåt josefin.)

<3

Kommentarer
Postat av: josefin

här godtags inget förlåt, du är välkommen att sno hur mycket du vill! det mesta jag säger har jag ändå snott från andra.
och jag lovar dig att ringa dig! inte för att det är ett måste, utan för att jag vill. inte bara för att du är en bra vän utan för att du är du. jag älskar dagg, även om du skulle vara helt värdelös på allting (vilket du självklart inte är)
jag saknar dig mycket.
puss!

2007-08-05 @ 20:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback