oh, well.

Gick upp 7 imorse. Skulle till stallet. Väl där så fick jag massa positiva kommentarer för mina chaps och skor och ja, det känns bra:D. Vi red ut, jag, sussie, Camilla och Elin. Till järnvägarna. Ojsh vad kul det var!! Helt otroligt. Och när Camilla drog på lite, så drog jag också på och då bockade han till lite i rena glädjen:P Jag började skratta och kan knappt förstå varför:D. Det var bara så roligt! Det är ren och skär lycka det där med hästar. Jag kan inte ens tänka mig vart jag hade varit utan det livet. Efter alla underbara galopper var det skogen hem. Myggigt och diken. Och Stratos hoppade dikena:P Haha! Det var också kul. Han är så genomsnäll, me han har så mycket enegi i kroppen. underbart!

När vi nästan var vid öglan så kom de tre som jag red med på att Elin minsann trillat av i fredags och lovat fika idag. Sagt och gjort. När hon gjort iordning sin häst blev det fikatajm. Glass i stora lass! Härliga männskor det där. Trots att jag inte drar jämt med alla alltid, så var det riktigt skönt att vara "hemma" idag. Hemma i stallet. Där det alltid kommer vara hemma. Det är lite småläskigt att flytta till ett annat stall... Hoppas det blir bra.

I alla fall så blev glassen halva min lunch och sen åkte jag hem och åt riktig mat, innan det var dags för jobbet. Jobbade 12-18.30, vilket betyder stängning. Jag hade dock inte varit med om det förut, så allt blev inte som det borde blivit. Men ja. Inte mitt fel, om man säger så. JAg skulle egentligen inte varit ensam i kassan, men någon annan var sjuk och jag tror micke var kvar trots att han inte skulle. Det löste sig och Micke och Maikel guidade mig. Det är iafs bra OB på söndagar=)

Well. lol from me to you. And have funs!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback