Jag skulle vilja tänka en underbar tanke.

Nu har jag prylat ihop en helt ny layout. Vad tycks? Jag måste säga att ajg är lite småstolt över den, även om jag använde mig av bilddagboken för att kunna lägga upp en bra bakgrund. Jag har iofs ritat bakgrunden själv. Jag är så estetisk;). I alla fall så var det lite småpyssligt med alla html-koder och så, men ja.. I did it. Och ja, jag frågade Martin om hjälp en gång, men trot eller ej, jag hittade det ajg sökte innan han hann svara! Så som sagt, jag är stolt. Enda som saknas i dataväg (förutom min blivande) är Photoshop. Jag får helt enkelt hålla mig.


image12Idag har jag varit och hälsat på fölungen. Och ni anar inte hur otroligt söt hon är. Hon är så, obeskrivligt underbar.<3 Det lilla lilla livet skuttade omkring i boxen, bara en och en halv dag gammal. Och mjuk var hon. När hon somnat i halmen och Pilar tyckte det var okej att jag kom in och klappade henne, så fick ajg också klappa fölisen.
Och hon har så långa ben. Otroligt långa. Och liten är hon. Liten och tunn och så utomordentligt gullig. Ett ååh-djur helt enkelt.



Sen har jag också varit på museum idag. Eller ja, på Karin mamma anderssons utställning på moderna museet. Jag kände väldigt mycket att jag gjorde vår nutida konstlärare nöjd och glad, eftersom vi t o m sett en kort film och jockum nordström och karin mamma andersson. Jag vet inte riktigt vad jag tyckte om utställningen än. Den var bra, men ja. Inget sa nåt speciellt till mig. Min preliminära favorit är "In the waiting room".

Imorgon är jag också ledig. Är det fint väder så är det dags att bada. För andra gången i år. Borde göras oftare. Men ja. Vem ska ajg bada med? Frivillig, någon? Jag går upp runt 9-10 kanske, så det är bara att ringa. Vill du ringa tidigare, så go ahead. Jag tycker (som jag sagt förut) inte att det är pest att bli väckt av någon som vill prata med en. Det är tvärtom rätt mys.

I allafall. Säg vad du tycker om layouten på sidan och kom med bra förslag om du tycker jag ska ändra nåt. Sussa sött, för det ahde jag tänkt.

<3

Kommentarer
Postat av: Petter

Jag badar gärna, om jag är vaken :)

2007-07-14 @ 22:16:48
Postat av: Mattsin

layouten var schysst =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback