How can I stand here with You, and not be moved by You?

Idag har jag sålt jordgubbar. Det gick fortare än förut. Mindre pengar, mer fri tid. Aja, jag bryr mig inte så hårt. Känns mest skönt att ha nåt att göra. Just nu planerar jag kortsiktigt. Typ mindre än en vecka i förväg. Helt sjukt ovant, men det ska väl lösa sig? På tal om att planera! Listan var ett tag sen jag checkade av och fyllde i. Here it goes:

(X)Den 12/6 ska jag operera ut en visdomstand
(X)I slutet av vecka 24 vet jag förmodligen vart jag ska flytta i höst.
(X)Den 17/6 hoppas jag att jag ska fika med rickard, eller promenera.
(X)Den 19/6 fyller min far år
(X)Den 22/6 ska jag nog till landet och bada för det är midsommarafton.
(X)Den 27/6 ska jag på intro på Ica.
( / )Jobba Ica i Juli.
( )Den 6-8/7 har jag hand om Stratos.
( )Den 10/7 ska jag åka och skaffa nya ridskor i upplands väsby. Frivilligt sällskap?
( )Baka med Philip.
( )Den 21/7 står det i min kalender att jag ska åka wakeboard
( )Den 30/7-3/8 är det skurläger.
( )Den 4/8 fyller jag 19
( )Den 9/8-13/8 är mitt läger.
( )Maraton i början av v 33
( )Den 16/8 ska jag operera ut den andra visdomstanden.
( )Den 20/8 börjar jag på Solvik.

Oh, well. Märk gärna datumet 10/7. Du är mycket välkommen att joina!:D. Bara att höra av dig. Alla dagar som det inte står nåt på är relativt lediga. Det är soft och så, men ajg är uttråkad oftast, så ring gärna och lek med mig!

Igår lekte jag kreativ och klippte och sydde ihop en tröja. Det var en från senast jag gav blod. Men den var så gräsligt ful, och behövdes piffas upp lite. Klippte i hals och armar, och senare på kvällen trocklade jag kanterna, så den inte ska fransa sig. Längst ner till vänster sydde jag dit den lilla bloddroppen. Jepp, nu är den mucho snyggo! Bärs bäst med en svart topp med breda axelband på under och snyggt pösiga byxor nertill. Jag borde vara med i porject runway. Not.

Nej, bloggstrunt. Ni får ha det bra. OCh ring!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback