Guess I'm wishing my life away...

Gick rätt bra att öppna imorse. Och blev visst så att jag ska göra det imorrn igen. Aja.. Jag har börjat se på det i form av penga nu också. Tiden jag jobbar blir ju liksom till pengar sen, så det känns bra. Och sen trivs ajg också. Finns inte en enda på jobbet som är jobbig, eller otrevlig. Alla svarar snällt på alla frågor jag har och rättar gärna till när jag gjort fel. Även om de själva ska handla och inte ens jobbar för tillfället. Så ajg trivs. Hade jag stannat hemma i höst hade jag gladeligen velat jobba kvar där. Men jag ska ju flytta.

En  annan sak som är midre rolig är att min dators leveranstid är beräknad till den 21/8. Felfelfelfelfel! Jag flyttar den 20/8. Och detta betyder att jag förmodligen får åka tåg upp själv. Och sen kommer mamma och pappa nån helg efter med alla prylar. uscha. Dumma dell. Aja, jag hoppas att det går lite fortare. Det är ju inte så mycket krussiduller på mig dator. Mest bara det som ingick och windows XP.

Jag är så trött i ryggen. Såså trött. men jag kan väl överleva gissar jag? Ja, det kan jag. Men det blie ett likadant pass imorgon, och det hade jag inte tänkt mig. Jag skulle egentligen sålt jordgubbar imorrn, men det var väl ingen som öppnade så helen frågade.
Jag frågade Sussie igår om jag borde vara rädd för helen. Då sa hon att hon var det:P Men ja,jag är rätt glad att ajg inte är rädd för henne. JAg kanske kommer över min skumma vana att ta för givet att ingen vill ha med mig att göra? hoppas. Fast ja, den gäller nog kanske bara sånna som är mera i min ålder. Och helen är en sån som man får respekt för men inte är rädd för. Och hon är belutsam. Det är bra. Det vill ajg också bli.

jag funderar på vad jag ska göra med resten av dagen. Skulle liksom kunna hitta på nåt. Bada eller promma eller så. Jag är lite trött, men kan nog må bra av att avra lite ute. Men jag får se. först ska jag kolla upp biljettpriser till skellefte den 20/8.

Kanske skriver nåt mer sen.

<3

(grattis på fölsedagen!)

Kommentarer
Postat av: josefin

eller så tar du en avstickare då i augusti och åker och hälsar på mig? :D
bra att du trivs på ica!
och du borde verkligen komma över den vanan, du är underbart fantastiskt otroligt JÄTTEBÄST! ingen pain i the ass alltså. utan någon man alltid vill ha med sig :)
saknar dig mycket!

2007-07-18 @ 17:22:27
Postat av: Maria

saknar dig med!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback