Everybody's gonna love today.

Woho. Jag älskar redan tele2. Och ja, jag är ironisk för tillfället. Det visade sig när jag ringde och hörde efter att jag var tvungen att skriva comviq-kortet på samma person som teliakortet. Detta betyder, kära vänner, håll i hatten: 19 DAGARS VÄNTETID TILL! Woho säger jag bara, woho. Så om ni som har comviq vill ringa mig så får ni vänta.. fåse.. 19 dagar till. Och en ännu bättre nyhet: Jag har 8.95 kr kvar att ringa för på mitt telia kort. i 19 dagar. Nejdå, det kommer alls inte bli svårt. Bli inte ledsna om jag inte svarar på era sms bara. ring mig istället. jag svarar förmodligen.

Anyways. Idag har varit en grymt seg dag. Jag har lärt mig att tvätta dock, så den har varit lite nyttig iaf. Sen har jag varit på Freja med mamma och pappa och ätit. Det var gott. Vi gick på luckorna i gästhamnen och jag tänkte på när vi satt där och frös. Det är bättre bryggor där än på nicksta, för där rör sig bryggorna. Fast man har inget ryggstöd. Men ja. Hej intressanta informationen:P

Jag är glad för din skull! Jag hade bara inte pnegar nog att skicka sms om det.=)

Nu är klockan 20.20. Jag hoppas att någon tänker på mig. Jag tänker på någon. Det gör jag alltid vid sånna klockslag. Så om du kollade klockan nu så kanske det var du.

Anyways. Jag ska fortsätta med mitt youtubande. Plugga lite koder, sen blir det upp tidigt imorrn och kolla öppningsrutiner. They must love me.

<3

Kommentarer
Postat av: Mattsin

Äsch, jag har länge levt på tvåhundra i månaden, och det har allt som oftast inneburit en månad med relativt med pengar på mobilen, följd av två månader med max tre kronor att använda. Allt löser sig ändå :P

Postat av: Maria

jag fattar inte.. om du har 200 varje månad, hur kan du då ha 3 kr vissa månader?

2007-07-16 @ 09:28:45
URL: http://hiddenpart.blogg.se
Postat av: Mattsin

Alltså, jag har(hade) tvåhundra kronor, i kontanter, som jag får av mina föräldrar, att röra mig med under månaden. Var tredje månad går 150 till mobilen, när jag helt enkelt MÅSTE fylla på den. Dessa hinner dock nästan helt och hållet försvinna från den, lagom till nästa månad. Men med att folk fyller år, och diverse andra utgifter, så har det varit fullständigt ömöjligt att fylla på mobilen varje månad, och sen bara ha 50 kronor att använda sig av på andra saker, varje månad. Get it?

2007-07-16 @ 12:19:02
URL: http://www.achancetobreathe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback