But not a real green dress, that's cruel...


(X)Den 12/6 ska jag operera ut en visdomstand
(X)I slutet av vecka 24 vet jag förmodligen vart jag ska flytta i höst.
(X)Den 17/6 hoppas jag att jag ska fika med rickard, eller promenera.
(X)Den 19/6 fyller min far år
(X)Den 22/6 ska jag nog till landet och bada för det är midsommarafton.
(X)Den 27/6 ska jag på intro på Ica.
( / )Jobba Ica i Juli.
(X)Den 6-8/7 har jag hand om Stratos.
( )Den 10/7 ska jag åka och skaffa nya ridskor i upplands väsby. Frivilligt sällskap?
( )Baka med Philip.
( )Den 21/7 står det i min kalender att jag ska åka wakeboard
( )Den 30/7-3/8 är det skurläger.
( )Den 4/8 fyller jag 19
( )Den 9/8-13/8 är mitt läger.
( )Maraton i början av v 33
( )Den 16/8 ska jag operera ut den andra visdomstanden.
( )Den 20/8 börjar jag på Solvik.

Trött. OCh jag har frusit i två timmar idag. Det var INTE kul. Det var segt och jag tyckte synd om mig, och jag tänkte skicka iväg ett sms till dig, men så bestämde jag mig för att inte störa. För det är så. Jag måste lära mig att inte störa.
I alla fall inte störa och sen inte göra. Jag menar, hur många gånger har man egentligen sagt: "vi får höras och ses nåt snart!" och sen inte gjort något. Mest för att ingen av parterna tog tag i det och gjorde något. Känner du dig inte träffad? Då har du väl lyckats då. Jag känner mig otroligt träffad, och det får mig att minnas vilken dålig vän ajg egentligen är. Förlåt.

Men i alla fall. Kallt. Jag har altså haft på mig en piké och två tjocktröjor hela dagen och ändå var de två ista timmarna vid ica en pina. Jag frös så ajg skakade. Sen kom jag hem och satte mig här och då blev jag varm igen. OCh trött. Mycket trött. Jag orkade inte ens byta om till Marcus kalas, så jag åkte dit i mina tjocktröjor (eller, ja, min och philips) och hade dom på mig tills det var dags för mat och då tog jag av mig en. Då började jag bli normalvärme igen. Sen hade jag t o m bara kortärmat ett tag.

Har haft Stratos i helgen också. Red ressyr två dagar och ut sista dagen. OCh OJ vad kul det är att rida ut! OCh nu pratade jag mer med Marielouise idag och hon sa att jag fick rida massor nu i sommar, så jag hoppas att hon ringer så ofta hon bara vill, för jag vill rida.
Och jag fick ett (halvt oseriöst) jobberbjudande i Ronneby som beridare av unghästar... Det vore liksom hur kul som helst. Fatta att rida unghästar, hoppa och tävla. Som arbete! Men jag ska ju liksom flytta upp till Skålefå den 20/8, så det går liksom inte. argh. Men ja. Jag ska inte vika av nu. JAg vill det här så gärna. Och även om fler än säkert 5 personer har försökt övertala mig att stanna kvar här, så måste min vilja vara starkare. Det är svårt, för ni kommer vara så långt bort. Jag kommer gråta.

Men on the left hand, så har Adde hittat en riktigt bra kandidat till dator för mig. En HP. Det blir nog bra. Fast den kommer inte i lager förrns den 14/7. Vilket är på lördag. Jag ska nog stå ut. Det låter bra ändå. Pappa tycker så med, så det blir nog den. Måste ringa Adde. Min syster tycker att det är halvtarvligt att jag pratar mer i telefon med honom än ajg pratar med henne i telen:P stackarn. Jag får ringa henne nångång också. Undrara om hon har comviq...

Men ja. Nu ska jag lyssna på barenaked ladies. OCh fördriva tid. Kanske spela gitarr? Eller tetris. Oh, yea. Det blir bra. Men logga in då...

<3

Kommentarer
Postat av: stina.

hur länge ska du plugga?

2007-07-10 @ 15:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback