blip, blip, blip, blip, blip, etc...

Trött. Det är det ordet som beskriver mig just nu. OCh så är jag solbränd. Och bränd i munnen. Och trött. Och trött. Och nej, jag har inte hakat upp mig...

Jag vet inte om jag tyckte det blev så fint med den här bilden som header... Men ja, jag ändrar nångång sen när jag verkligen hittat nån jag vill ha istället.

Idag har jag jobbat 7,5 timmar. Fått ett kort nu också. Så jag kan komma in imorrn när jag ska öppna för första gången. Spännande. Fick jobba med Sandra nästan hela dagen. Kul. Skönt att ha nån man känner. Och sen kom ju Sussie när sandra gick. Även om hon skurtade iväg till delin efter ett tag... Men ja. öppna imorrn. Börjar 7.30. Sen jobbar ajg tors-fre också och ledig lördag och sen jobbar jag söndag. Ska nog ha Stratos på söndag. Hoppeligen rida ut med milla. Vore skitskoj! Hoppas han fått skor tills dess, så man inte behöver tänka på det... Gick bra att rida igår. positiv överaskning.

Ibland undrar jag om jag är avtrubbad. för avtrubbad menar jag. Som det här med dagdrömmar. OCh att planera saker som man vill ska hända i ens liv. Eller att ha drömmar överhuvudtaget. Jag tror inte ajg dagdrömmer särskilt ofta. Gör inte alla det? Är man konstig om man inte gör det? Och att planera saker... Jovisst, jag planerar mitt liv i detalj oftast, men inte sånt som bröllop och barn och hus och sånt. Nu har jag planerat mitt bröllop, men det var inte min förtjänst, och jag kommer förmodligen ha glömt allt tills det är dags.. Och att ha drömmar. Min dröm är tråkig, fast det tycker jag inte iofs... Men jag kan liksom inte drömma större än att bli lärare, även om jag skulle vilja stå på scen hela mitt liv, skriva låtar och ha en trogen skara fans som tyckte om mig. Men det känns för omöjligt.

Det är mcyket som känns för omöjligt (och kanske för fel också?)

Oh, well. Lite mat på det här så ska det aksnke rätta till sig.

<3

Kommentarer
Postat av: Petter

Det är dina drömmar och du får drömma om vad du vill. Det är du som bestämmer om din dröm är stor eller inte, ingen annan. Jag har inga drömmar om ära och berömmelse, en del skulle kanske tycka att mina drömmar är futtiga, men det spelar ingen roll. Det är det som gör det till DIN dröm :)

2007-07-17 @ 18:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback