A car crash in front of me...

(X)Den 12/6 ska jag operera ut en visdomstand
(X)I slutet av vecka 24 vet jag förmodligen vart jag ska flytta i höst.
(X)Den 17/6 hoppas jag att jag ska fika med rickard, eller promenera.
(X)Den 19/6 fyller min far år
(X)Den 22/6 ska jag nog till landet och bada för det är midsommarafton.
(X)Den 27/6 ska jag på intro på Ica.
( / )Jobba Ica i Juli.
(X)Den 6-8/7 har jag hand om Stratos.
(X)Den 10/7 ska jag åka och skaffa nya ridskor i upplands väsby. Frivilligt sällskap?
( )Baka med Philip.
( )Den 21/7 står det i min kalender att jag ska åka wakeboard
( )Den 30/7-3/8 är det skurläger.
( )Den 4/8 fyller jag 19
( )Den 9/8-13/8 är mitt läger.
( )Maraton i början av v 33
( )Den 16/8 ska jag operera ut den andra visdomstanden.
( )Den 20/8 börjar jag på Solvik.

Idag har jag åkt tåg... länge länge... segt var det. Men jag fick lite sällskap av Kajsa på vägen in iafs. Vi pratade som vanligt om väder och vind och att jag ska flytta och så vidare. Kajsa är skön! Och det var lite roligt att ha sällskap iaf in till centralen.
Väl på centralen så gick ajg ner, för att upptäcka att det bara var att gå upp igen, eftersom märstatåget avgick från samma plattform:P. Så åkte jag tåg igen till Rotebro och där ska jag berätta för er, att det är halvt omöjligt att hitta bussarna! Jag gick åt fel håll först och fick gå tillbaka, så jag missade den planerade bussen och fick vänta 20 minuter tills den bussen som gick en halvtimma efter. Så 2 h 15 min tog inresan ungefär.
Väl på butiken så hade de inga moutainhorseskor, och inga andra i min storlek med stålhätta. Så det fick bli ett par utan. Jag får väl helt enkelt ha kvar mina gamla som arbetsskor eller nåt. Och när jag skulle betala var det krångel också. Jag skulle tydligen ha fått ett kvitto till mitt presentkort, men det hade jag inte.. Så de fick improvisera:P.

Det känns som att den dära tävlingen var lite hattigt gjord när det gäller priserna. Täcket var inte broderat (det brukar det väl vara ofta?), presentkortet var somd et var och den lilla ingraveringen till vandrigspokalen har vi inte fått hem ännu. Och det var typ 2 månader sedan. Oh, well. Ridsportförbundet/djursholm kan väl inte vara bra på allt?

Jag har beställt dator nu. En dell inspiron 6400. Hoppas den blir bra. Känns jobbigt att beställa saker över internet. Men det borde väl funka?. Samma sak med mitt kontantkort från comviq. Hoppas det kommer snart, för ajg börjar bli rädd att min beställning kom bort och jag aldrig kommer få byta osv...

Nu ska jag göra något annat, om du inte kommer och ändrar min åsikt.

<3

Kommentarer
Postat av: Mattsin

(jag beställde mina skor över internet, det blev perfekt. Fast en dator är väl lite annorlunda :P)

Postat av: MAria

(ja, det är läskigt)

2007-07-10 @ 22:31:38
URL: http://hiddenpart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback