Repair your broken wings...

Japp, så nu är jag hemma igen efter att ha varit på en båt i typ 22 timmar. Det har inte varit jättehemskt, tvärtom, hyfsat trevligt. Jag har ätit massor, införskafat mig en ny mascara och en till "scenisk erfarenhet" samt spelat dansspel och bilspel!

Men Kareoken då! Haha, jag fick för mig att det var en toppenerfarenhet att ha gjort liknande någon gång, och att hela min familj var där spelade inte så stor roll:P. Till en början kunde jag inte välja låt, men så för enkelhetens skull valde jag "This Love" med Maroon 5. Tilläggas bör väl att jag inte sjungit den låten mer än till radion i bilen några ggr. Jag har det inte ens på datorn!:P Men texten satt väl ändå okej.
Det var jag och några äldre män som ställde upp och guess what! Jag gick till final:O. Men ja, jag kom tvåa och så=) Eller, vi var tre som var i final och en vann och vi andra fick toblerone:D. Jag hade i alla fall en fanclub som bestod av fler än min familj;). När publiken skulle skrika om de ville att ajg skulle vinna så ställer sig en man upp, slår ut med armarna och skriker: "I love you!!":P. Oh, yea, jag har en fanclub!

Och dansspelet var massa skoj! Mamma slog jag med hästlängder, men Cicki slog mig:P. Sen bilspelet då! Det var med ratt och pedaler och skak i ratten och allt! Jag var grymmare än jag trodde! Slog pappa vid ett tillfälle också, och stefan en gång. De övriga behöver vi inte ens nämna väl?;)

Jag har faktiskt haft det bra. Sista timmarna var lite sega, men så är det alltid. Och det var inte så jobbigt att ta sig av båten iafs, så det var bra. Och endast en full man som pratade med mig. Jag klarade mig bra! Och Addes 400D gjorde ju inte hela resan sämre iaf:P.

Nä. Nu ska jag försöka skriva verksamhetsberättelse.

<3

Kommentarer
Postat av: ME

De verkade faktiskt askuligt=D
"I love you" :P

2007-01-20 @ 20:31:57
Postat av: Maria

Det var roligt. Vem är ME? Michis?

2007-01-20 @ 20:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback