Let the sun shine in!

love

Igår hade jag och Yvonne spelning på BigBay café i Ösmo! Det gick super. Var lite halvlagom med folk (lite lite kanske), och låtarna gick bra och ja, vi fick betalt=). Så "Hej! Maria, professionell musiker *skaka hand*". Nejmen, det var faktisk riktigt kul! Och vi gjorde t o m ett extra nummer;). Bridge over troubled water, som vi senare skulle sjunga i kyrkan på förintelsens minnesdag!.

För övrigt så var gårdagen mer fullproppad än alla andra dagar den här veckan. Jursta på morgonen, spelning på BigBay Café, lektion i stallet, sjunga i kyrkan, resturang med mor och far och sist men inte minst, spelande med vännerna! Toppendag!

Det var fint i kyrkan. Iljas tal var bra. Synd bara att jag inte gillade arren på vissa låtar och att andra låtar blev halvslaktade... Men det är sånt som alltid händer. Jag och Yvonne fick vara med på Knockin' on heavens door och så sjöng vi ju Bridge.

Men en sak som jag upptäckte igår är att ajg faktiskt inte är heeelt värdelös på bilfrågor:D. Jag kan inte svåra saker och så, men alla vi fick igår kunde jag! Yea, go mig! Det var roligt i alla fall. Så lekte vi Chip, chibong. Och hahahaha!! Vd jag skrattade och samtidigt försökte att inte visa tänderna! :D

Idag ska jag verkligen ta tag i verksamhetsberättelsen, om inget oväntat dyker upp. Feel free to call! Så ska jag ut och övningsköra en sväng med pappa. Blir första gången i snön och vi ska nog till Bauhaus, see ya there!
Och så måste jag ta och plocka upp instrumenten och göra fint i mitt rum igen! Det är inte smussigt än, men pianot är nerpackat tillsammand med andra grejer och ligger mitt på golvet. Ja, ska fixa det där.

Ha det bra så ses vi närmre jul!

<3

Kommentarer
Postat av: Petter

Vänta, var du i kyrkan och höll på? Jag tror min mamma var där och sjöng :P

2007-01-28 @ 14:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback