Håll käften!

Isak säger att jag måste lära mig att säga "tuffare/hårdare" saker... De är ju bara ord ändå. Och det är ju sant... Skulle vara roligt att se folks miner om jag helt plötsligt började använda "håll käften". Vi får la se hur det blir med den saken.

Sitter för tillfället och lyssnar på min Mp3 med mina stora Koss-lurar. Åå, vad underbart bra det låter! Vad bra musik kan vara! Jag ryser och är helt avslappnad. Ögonen blinkar sakta av sig själva och att skriva går lätt. Jag älskar de här lurarna och mamma och pappa var snälla som köpte dem åt mig...<3 forever.

Annars då. Blodgivning idag för andra gången. Jesper och Therése var med, men Therése ska inte ge blod. Så nu har jag ett litet blåmärke på höger långfinger och ett hål i vänster arm. Blåmärket den här gången blev inte lika stort som förut och det var inte riktigt lika jobbigt att rida som förra gången=).

Ååå, electric och underneath the heart får en helt annan dimension i de här lurarna. Jag är helt... jag vet inte:P Viffig!

Åre v,9, here I come! Och Idre v,14 here I come! Längtar lika mycket till båda, fast på olika sätt.

Och jag är glad, för jag har vänner!

<3

Kommentarer
Postat av: Trash3r

Haha, när jag läste rubriken var jag inte säker på om jag hamnat på din blogg :)

Postat av: Emelie

Haha jag har letat efter din blogg jättelänge, så råkade jag snubbla på den igen =) Yeah.. Snart är det Åre.. ;) Vet du vilka mer som ska med?! :D

2007-02-01 @ 13:48:37
URL: http://quistis.blogg.se
Postat av: Maria

haha:P det var ju lite det som var påängen med rubriken, Martin=)

Emelie: Ja, typ Therese o anton såklart, flu o rickard vet jag också. och jesper. OCh så vet jag inte:P Jo! Samuel. Men aa, det ska bli så kuuul!=D

2007-02-01 @ 15:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback