big, big stars!

Så mycket bättre här på blogg.se än på blogspot.com.

Har nästan planerat klart att göra det här till min mer officiella blogg. För jag kommer nog skriva lika ovettigt som förut, bara oftare. Men ja, självömkan kanske det blir ändå. Fast det var ju det jag ville undvika. Men åå..

Aja, nu till mer ytliga tankar. Om du tyckte att det andra var djupare det vill säga. Min frisyr! Ska det bli kort nu eller sen? nu eller sen? gaaah. Jag vet hur jag vill ha det och jag ska ta tag i de och klippa mig snart. Men vill jag ha långt på studenten eller inte? blä, hjälp. Men ingen känner till den här bloggen så ingen kan hjälpa mig. Tihi^^.

Fick höra att jag var söt idag.

Ska inte skriva mer om det=). Kanske kan hålla humöret uppe ett tag iafs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback