All eyes on me...

Jahapp. Så sitter man här igen. Förstår inte vad det är med mig. Jag slösurfar när jag har waaay mucho viktigare saker för mig.

Ska t ex bara skriva klart mitt Max Ernst-arbete och förbereda det muntliga, sen har jag i prncip inget mer skolarbete just nu. Skulle vara skönt. Och ja, jag ska ta tag i det och göra det innan halv ett. Vilket betyder att ajg har ganska brått nu. Men I will do it.

Har funtat på det här med min blogg också. Trivs mycket bättre här på blogg.se. Vet dock inte ännu om jag ska skita i det här med att skriva allt korkat och dumt jag tänker på. Jag menar, det är ändå en publik sida. Och visst ingen känner mig, men vad gör det då om de som känner mig vet vad jag tänker på? Eller det kanske inte är någon som känner mig?

Jag önskar jag kände vissa personeri mitt liv lite bättre. Eller kanske t o m hade en allra bästa vän. JAg börjar tro att mina två bästa vänner på dagis kommer att vara de enda jag nånsin kommer haft. För när jag flyttar (Ja, NÄR och inte OM) så kommer ju kontakter sina, även om ajg inte vill det. OCh sen kommer jag flytta igen, och igen. Kanske hamnar jag här till slut i vilket fall som helst, men då har ju andra flyttat. Vem vill vara min vän hela livet liksom?

Nej, nu till Max Ernst! Livet under ytan, och det omedvetna, det tror jag att tavlan symboliserar.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback