Others have excuses, I have my reasons why...

Mitt liv är så bra. Jag önskar ni kunde få uppleva känslan av att vara nöjd med vad man har. Allt funkar mer eller mindre på alla punkter. Enda som ligger på minus är väl att jag inte har tid att gå på födelsedagskalas på lördag. Fast jag ska ju på musikal... Fast ändå... Fast det är som Jesper sa: Vi är kvitt nu=).

Annars vet jag egentligen inte vad ajg gjort som gör att jag förtjänar att ha det så pass bra som jag har det. Men Therése sa att jag ska vara glad för att det är så bra och inte leta efter fel. Och så tänker jag göra också. Allting kan vara bra ibland. Njut. Och tacka!

Ja. Det finns en risk att jag maler på i all evighet om hur glad jag är. Så jag tänker inte skriva mer om det.

<3

Kommentarer
Postat av: josefin

Therese hade rätt!

Du är värd att ha det så bra som du har det.

jag älskar dagg!

kramas massvis!

2007-02-09 @ 18:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback