"Och klara tentan!"

Nu är båda spelningarna avklarade och det känns bra. Fredagen gick väl sådär och lördagen gick toppen=) Massa folk som vi känner kom och såg och det gör mig otroligt glad! Tack för att ni kom!
Många fina kommentarer efteråt också så som att våra låtar var de bästa och att jag har "skills"^^. Me is happy me!

Det är kul att ha en vän som passar mig så bra som Vonny gör=). Hon läser förmodligen inte det här, men jag kan berätta för er som läser att hon är bra!=)

Ikväll ska jag till Martin och umgås med folk. Jojjo och Jonte is in town så dom ska jag träffa också. De var också och såg oss spela:D. Och Emelie! Det är nästan jobbigt så mycket saknar ajg henne. Blev så glad att se henne där.
Alla som var där är väl uppskattade!

"Bara shit, jag ska bli nånting stort". Japp. Så är det. Fast ni kanske aldrig hör talas om mig, men jag ska lyckas med det jag vill. Mental positivitet, here I come. Och jag ska försöka minnas det här i framtiden när jag känner mig deppig.

Snart är det Åre också. Fast pengarna som skulle in i helgen kommer in på måndag=/ Lite halvdåligt samvete fick jag, men å andra sidan kan jag inte hjälpa att handelsbanken och SeBanken inte vill leka med varandra på helgerna...

Nej, nu ska jag plocka ner KarlHugo i sin väska och vänta på att Tim ska ringa om att vi snart åker till Martin. yey!

<3

Kommentarer
Postat av: ems

Blev så glad av att se dig med!!! Ni var jätteduktiga =) Massa kramar kramar kramar!

2007-02-17 @ 18:58:25
Postat av: Petter

Det är inte ni som ska tacka oss för att vi kom, det är vi som ska tacka er för att ni spelade :D

2007-02-18 @ 11:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback