Into a picture, with me...

Men varför finns det aldrig papper i den där sketna skrivaren!? Nu får jag vänta tills imorrn i alla fall, trots att ajg till slut (efter irrande i skolan) hittat en Jimmie som kunde låsa upp åt mig... Aja, sånt som händer.

Jag kan väl börja med att göra reklam för Yvonnes och min spelning först den 16/2 på Café snäckan i nynäs och sedan den 17/2 kl halv fyra typ på Café Kullsta också i Nynäs. Lite förväntar jag mig att ni kommer;). Ska i vilket fall som helst bli massa roligt!

Så nästa vecka har vi förmodligen lunchkonsert på tisdagen. Jimmie skulle bara kolla upp det! Ska bli massa skoj! Vi var ju på Vansta idag och spelade för ett gäng otcksamma nior:P Lekte med mobiler, skrattade och såg allmännt ointresserade ut. Enda frågorna de hade efteråt var: "Men... Det var väl Destiny's Child som gjort den sista låten, eller?" och "Vad är det för intagningspoäng?". Den sistnämnda var ju vettig, men så var det ju min granne som ställde den också:P.

Anyways. Sitter i skolan nu och väntar på att gå till bussen. Det blåser på min vänsterhand från datorfläkten och jag är fortfarande irriterad över pappergrejen:P Funderade ett slag på att gå och införskaffa en vaniljbulle på Kvantum, men... ja, jag får de om jag hinner nu. Går nog dit i alla fall. Vill inte stå, även om man kanske inte brukar behöva göra det den här tiden.

Helt dött är det här i estetkorridoren! Inte undra på att jag blev glad när Jimmie svängde förbi och öppnade åt mig! Men ja. Det här känns helt bortkastat. Jag fick i alla fall skriva lite i bloggen, tjo!

Min humor har varit extremt låg, sämst dålig idag:P hahahaha! Och så rolig:P. Fast ja, t o m jag tycker att den varit allmännt sämst.

Sov gott så ses vi!

<3

Kommentarer
Postat av: Petter

Klart man kommer på åtminstone en av konserterna :D

Och hur många grannar har du egentligen? Emma går ju redan på gymnasiet, och hon Ulla (tror jag hon heter) är väl för gammal för att gå i nian?

2007-02-06 @ 16:59:46
Postat av: Maria

haha, jaa, fast Emmas lillasyster är precis i perfekt ålder för att gå i nian=)

Postat av: ems

woho ja kan komma till snäckan o kullsta tror ja :D vad mysigt! och jag är ledig nästa tisdag ;) tjoho.. lunchkonsert, nu ska ja banne mig se den! =)

2007-02-06 @ 22:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback