I'm about to break you off!

Lalalaaa... När man packar missar man alltid tusen saker. Vad ar jag glömt? Ojdå... jag kom på vad jag glömt nu... Att plugga på religionen... vi har prov imorrn... aj.. Aja, får hämta böckerna och göra det när jag skrivit klart här.

I övermorgon är det ÅRE!!:D Ska bli så roligt. Jag har t o m en förhoppning om att jag kommer överleva kylan i år. Fleeceunderställ, fleecetröja, mössa vantar, underställ etc. Jag tror det ska gå bra=)

Men i alla fall så är mitt liv bra. Jag har bara en massa musik jag måste ta tag i... Kom igen och kämpa. Måste måste måste. Ska ju komma in på skola. Hejja hejja. Ja, jag försöker peppa mig själv, märks det?

Gäääsp. Uscha, nu måste jag verkligen hämta den där boken. Småplocket som ska med tar jag imorrn. Och mat på bussen får bli typ. Frukt och macka... Inget onyttigt. Jag måste fortsätta lite på mitt nya spår:D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback