If you could only see...

Blomma

Det glada blå loket är en av de bästa barnböckerna. Jag har skrivit av hela till Josefin över msn, och jag lovar dig, det är mer än man tror:P

Och nyss så drog jag över tangentbordet för att ta bort ett hårstrå. Och man kan ju göra värsta rytmen av att knappa på tangenterna:P Fast det blir nog svårt att samtidigt tänka på vad man skriver:P Men ja, draget skulle kunna bidra till att det blir ett tufft ljud.. Aja. nevermind:P

Jag känner mig så otillräcklig ibland. Men samtidigt så tillräcklig. Hade två konversationer uppe på msn. Den ena fösökte jag hjälpa och den andra fick jag veta att jag hjälpt. Jag tror jag behöver båda.

Och du vet om att du är viktig, väl? Jag tänker inte sluta tjata förrän jag kan väcka dig mitt i natten och du svarar att du är viktig när jag frågar. Så är det.

JAg har fått ett par halvvantar av mamman. från indiska. Dom är rätt söta med pärlor på. Ska ha vid datorn och i skolan, för ucha vad det kan vara kallt i skolan:P Kanske ska komplettera med pulsvärmare, för de här går inte upp på handlederna alls...

aja, imorrn är det kanske PRturné på Sunnerby. Fast det är inte säkert dör, dom, som alla andra korkade skolor fattar inte att vi behöver komma dit tidigare och rigga, men aja. Hoppas det blir så iafs... Vill göra nåt i musiken nu. Har t o m flyttat min sånglektion till på fredag eftersom vi egentligen ska vara borta. Framförhållning ftw! Måste göra liknande med gitarrlektionen veckan efter lovet, för då ska vi ha muko på torsdagmorgonen.

Avenue Q äger. Och sitter fast på min hjärna. Snart kan jag i vilket fall som helst hela "längtar tillbaka till college"-texten och hela "skit att va' jag"-texten:P. Jag är så nörd.

Ska jag skriva mer nu Josefin eller cäker det så?

<3

Kommentarer
Postat av: josefin

det räckte! tackar massor =)

2007-02-21 @ 21:32:52
Postat av: Trash3r

"Varför är ni alla så glada?"
"Därför att våra liv suger."


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback