I wish you out of the woods...

Jahapp, så var det bara att hålla humöret uppe några timmar till. Är trött och påväg in i en halv blä-period, which sucks. Och imorrn blir det till att åka till stallet, hämta pärmen, räkna och skriva. Sedan plugga massa matte, så att jag kan skriva provet med gott samvete på måndag. Jag skulle aldrig valt matte, för det suger så stenhårt. Men jag hade behövt jobba på vilket annat ämne som helst och nånstans är jag glad att ajg inte valde filosofi och psykologi. Att somna fler än två ggr i veckan på lektion kan inte vara bra:P Fast ja, dom lektionerna kanske är roligare än samhället?

Oh, well. Imorse tog jag ut lite aggressioner på bilddagboken. Och nu såhär i efterhand så kanske det var lite obefogat. Men jag kan bli så trött på att bli ifrågasatt när det gäller saker och ting. Fast när man skriver så allmännt så är det alltid fel personer som tar åt sig. De som inte bör. Men ja, nevermind. I'll get over it!

Anyways. Nu har väl de flesta sett min nya blogg. Vill du bli länkad på den? Säg gärna till, för jag vet inte vilka som vill hålla sin blogg hemlig och vilka som vill ha besökare. Vissa är ofrågade. Och vill ni bli borttagna så säg till då också.

<3

Kommentarer
Postat av: Trash3r

Du får gärna länka mig, även om de flesta läsarna du har förmodligen redan känner till min blogg :) Jag länkar till dig redan förresten, ska jag ha kvar den länken?

Postat av: Fluie

Men Maria, jag måste bara säga att jag tycker att jag litar på det du säger, jag litar ju på allt när de gäller musik t.ex. =) du lyckades ju t.o.m lura mig igår :P

2007-02-04 @ 12:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback