He does, one trick only...

Jag är lite småtrött... Vet inte varför egentligen. Kanske håller på att bli rejält förkyld? Njnejnejnejnej... Jag ska hålla mig frisk! Ingen vinterkräksjuka, ingen förkylning, inget nånting!

Somnade idag på samhället. Till mit försvar säger jag att jag inte är den enda genom tiderna som somnat på hennes lektioner. Och hon pratade ju hela tiden. Blev i alla fall väckt av Isak, det var snällt. Vi har ju ändå prov nästa fredag (inte glömma!).

Håller på med en affish i PS och ja, multimedian gav väl lite, men jag hade gärna varit bra på PS... och på engelska också för den delen:P. Hur gör man bilden mer transparent i PS? Hjälp mig. Fast, ja, jag kom ju fram till att vi behöver ta fler bilder. Åtminstone en med gitarren och en där Yvonne sjunger eller ser glad ut. Är ganska nöjd so far i alla fall. Ska visa Yvonne också. Detta blir toppen! Ni får inte glömma att komma på våra spelningar!

Anyways.. Jag behöver nog snart sova... får sovmorgon imorrn iaf.. Så Josefin måste jag träffa i heögen också:D:D:D

(Till Josefin: Jag älskar dagg!)

gonatt

<3

Kommentarer
Postat av: Trash3r

En annan fick ju MVG i Multimedia A så jag kan en del i PS :) Fråga mig på msn nå'n gång.

Postat av: Jesper

men nu är det så att jag gick ett år på teknik vilket innerbär att jag är bättr epå PS än Martin..

2007-02-03 @ 17:01:43
URL: http://dete.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback