Giving you back

To the ocean. En himlans vacker låt som ajg förmodligen väljer till Tack o adjö. Den är bra. Ganska lagom svår och framförs original med en av de bästa^^. Kan det bli bättre?

DET ÄR ÄNDRAD TID PÅ SNÄCKAN-SPELNINGEN! 17.00 ISTÄLLET FÖR 18.00.!!

Idag har jag lekit modell igen=) Det är roligt och denna gången skulle Therése göra en glassreklam. Bilder ploppar upp på bilddagboken när hon skickat några. Gott var det med glass, men Soleron smälte fort och droppade på mig:P Nu sitter ajg här med nagellack och känner mig mer feminin än oftast annars.

Men jaha. Vad är det här med utseende för er killar? En fin rumpa ska en tjej ha, enligt en av mina vänner (fast med andra ord). Jag tycker det blir jobbigt att tänka på hur andra uppfattar mig. För det finns inte en chans att jag orkar bry mig särskilt mycket om hur jag ser ut. Men när jag hör sånna saker så känns det som att ajg måste försöka. Och inte försöka ha en finare rumpa, för, hör och häpna, jag bryr mig inte om min rumpa. Men mera när det gäller kläder och hår och sånt som man kan påverka... Aja, tankar...

Detta ska dock inte bli en blogg som handlar om utseende. Eller förresten. Det är min blogg, så lev med det;).

<3

Kommentarer
Postat av: Petter

Det är rätt, bry dig inte för mycket. Det är den okonstlade skönheten som är den vackraste :)

Jag funderade på att skriva "rumpan" istället för "skönheten", på skoj, men jag vågade inte :P

2007-02-13 @ 20:07:33
Postat av: Maria

haha:P Varför inte? Det hade varit roligt:D

Postat av: Petter

Njäe, tyckte det kändes lite fånigt :P
Men jag kan skriva det nu istället :)

Det är den okonstlade rumpan som är den vackraste :)

2007-02-13 @ 21:35:44
Postat av: ems

rumpistumpi! ;)

2007-02-14 @ 07:48:35
Postat av: Stima

Jag tycker inte att man ska göra sig fin för andra. eller jag menar, gör man sig inte fin för att man trivs bättre så med sig själv? eller?.

2007-02-14 @ 12:18:33
Postat av: Maria

jag vet inte.. Jag tror man trivs bättre för att man känner sig fin för andra. Du ser ju inte dig själv, hur kan man då göra sig fin för sig själv?

2007-02-14 @ 14:03:36
URL: http://hiddenpart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback