you're gonna find yourself, somewhere, somehow...

Jag är hemma. Jag lyssnar på låtar till soulgiget den 18/1 på kåffein. image14
Jag längtar dit, men jag vet inte vad jag vill sjunga. Har fastnat för en låt som heter Put your records on. Men samtidigt vore det superskoj att sjunga a long walk eller fell in love with a boy. Aja, det ger sig. Det skulle ju komma upp fler låtar också. Men när!? Vill ha alla nu så jag kan välja.

Oh, well. Som sagt hemma. Det är skönt. Mamma, pappa, stallet, systrar osv. Imorgon ska jag förmodligen rida Nathalie. Det har jag aldrig gjort, så det blir skoj. Vill rida mycket det här lovet. Får se om jag kanske får rida stratos också. Och en lektion på Faran skulle inte vara fel. Oh, well.

Sen vill jag gärna träffa er som vill träffa mig. Jag åker tillbaks upp den 3/1 och den 27/12 jobbar jag. Den 28/12 åker jag kanske in till storstaden och imorgon är det farfar. I övrigt är jag väldigt fri. Som en fågel kan man säga.

Just go ahead, let your hair down.

<3

Kommentarer
Postat av: Petter

Jag ses gärna nån gång, det var länge sen. Jag är ledig för det mesta, det är bara att säga till :P

2007-12-22 @ 20:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback